Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;Σχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗΣ | 13 Ιανουαρίου 2010, 17:46
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο λόγος που οι εταιρίες μισθώνουν αυτοκίνητα αντί να τα αγοράσουν είναι γιατί μειώνουν το κόστος κατοχής τους πάνω από 40% άρα και το κόστος λειτουργιάς της επιχείρησης . Οι εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων έχουν μειωμένο κόστος απόκτησης, ασφαλίστρων, κόστος συντήρησης, άρα έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν χαμηλό τελικό κόστος. Το αυτοκίνητο αποτελεί εργαλείο για τις επιχειρήσεις και χρησιμοποιείται για πωλητές, μεταφορά υπαλλήλων σε έργα εκτός της έδρας της εταιρίας, ελεγκτές, διευθυντικά στελέχη τα οποία δικαιούνται μεταφορικό μέσο βάση σύμβασης, μεταφορά προσωπικού συνεργείων, κτλ. Δεν είναι δυνατό να προτείνετε να μην εκπίπτεται η δαπάνη κατοχής του όταν όχι μόνο στην υπόλοιπη Ευρώπη αλά και παγκόσμια εκπίπτει. Σας επισυνάπτω άρθρο από την ιστοσελίδα http://news.ert.gr που αναφέρετε στο μειωμένο κόστος αυτοκινήτου μέσω ενοικίασης. Δυσβάσταχτο είναι πλέον, το ετήσιο κόστος χρήσης αυτοκινήτου. Πέραν των υψηλών Τελών Κυκλοφορίας, οι κάτοχοι Ι.Χ., πρέπει να αντιμετωπίσουν και τους νέους -αυξημένους τιμοκαταλόγους- που ετοιμάζουν οι ασφαλιστικές. Αν συνυπολογιστεί το ετήσιο κόστος συντήρησης μαζί με το κόστος καυσίμων, τότε η χρονομίσθωση ή ενοικίαση ενός Ι.Χ., μάλλον συμφέρει πιο πολύ από την αγορά του. Το ετήσιο κόστος χρήση των αυτοκινήτων φαίνεται πως απασχολεί ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες τους, καθώς μετά τα Τέλη Κυκλοφορίας σειρά έχουν οι ασφάλειες. Ωστόσο, αν συνυπολογίσει κανείς το ετήσιο κόστος συντήρησης μαζί με το κόστος των καυσίμων, αλλά και εκείνο της απόκτησης, μάλλον η λύση της ενοικίασης ή της χρονο-μίσθωσης είναι πολύ πιο οικονομική. Πάντως, σε αρκετά κράτη-μέλη η ενοικίαση της χρήσης Ι.Χ. μπορεί να ξεπερνά ακόμη και το 50% του συνολικού στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν. Το ετήσιο κόστος χρήσης των Ι.Χ. είναι ανάλογο του κινητήρα, της 1ης άδειας κυκλοφορίας, αλλά και της εταιρείας που το έχει εισάγει. Ένα ιδιοκτήτης Ι.Χ. 1.200 κ.εκ. θα πρέπει να καταβάλει 98 € για Τέλη Κυκλοφορίας -περίπου- 1.000 € για καύσιμα 15.000 χ.λμ. 320 € για ασφάλεια 300 € για το ετήσιο σέρβις. Το συνολικό ετήσιο κόστος υπολογίζεται σε 1718 ευρώ ενώ το μηνιαίο είναι 144 €. Οι προσφορές που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης αυτοκινήτων για μοντέλα πόλης αρχίζουν από τα 140 € μηνιαίως και το μόνο που θα πρέπει να επωμιστεί επί πλέον ο χρήσης είναι τα καύσιμα. Όμως, θα έχει γλιτώσει το κόστος της απόκτησης, το οποίο ανέρχεται σε τουλάχιστον 9.000 €. Όσον αφορά την κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων με κινητήρες 1.600 κ.εκ., των οποίων το ετήσιο κόστος περιλαμβάνει 182 € για τα Τέλη Κυκλοφορίας, 1.300 € για τα καύσιμα [15.000 χλμ.], 400 € για την ασφάλιση και 500 € για την ετήσια συντήρηση. Έτσι, το μηνιαίο κόστος ανέρχεται στα 200 €! Το μηνιαίο κόστος χρήσης των οικογενειακών μοντέλων από 200 € εκτοξεύεται στα 400 €, αν το όχημα έχει αποκτηθεί με δάνειο! Το μηνιαίο κόστος χρήσης Ι.Χ. με κινητήρες άνω των δύο λίτρα, ανέρχεται σε τουλάχιστον 300 €, βέβαια χωρίς να έχει υπολογιστεί και το υπέρογκο ποσό που αφορά στο κόστος απόκτησης, το οποίο ανέρχεται σε -τουλάχιστον- 20.000 €.