Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη Πετρος | 14 Ιανουαρίου 2010, 01:34
Στις ΔΟΥ πρέπει να γίνεται η εγγραφή και η διακοπή, η θεώρηση βιβλίων και στοιχείων για γνωστούς λόγους. Όλες οι άλλες μεταβολές, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, φορολογικές ενημερότητες να γίνεται από οργανωμένα λογιστικά γραφεία, ακόμη και εκπρόθεσμες περιοδικές καταστάσεις ΦΠΑ, που θα είναι και υπόλογα έναντι του φορολογούμενου. Σύνδεση των ΔΟΥ με το ΙΚΑ και τα άλλα ασφαλιστικά ταμεία, τα Εμπ. Επιμελητήρια. Για ατομικές επιχειρήσεις και ιδιώτες φορολογούμενους πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και φορολογικές ενημερότητες να εκδίδονται και από τα ΚΕΠ. Όλοι οι υπάλληλοι πρέπει να γνωρίζουν από νέες τεχνολογίες και να περνάνε από εκμάθηση σε τακτά χρονικά διαστήματα και η σταδιακή αλλαγή της δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας, που οφείλεται στην μονιμότητα τους. Όταν αποδεσμευθούν από γραφειοκρατικές διαδικασίες θα μπορούν να ασχοληθούν με το πραγματικό έργο που είναι ο προληπτικός και κατασταλτικός έλεγχος.