Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Μάριος Μπαλής | 14 Ιανουαρίου 2010, 22:52
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να υιοθετηθεί υψηλή φορολόγηση της εκτός ορίων οικισμού δόμησης. Κατά κανόνα αποτελεί σπατάλη γεωργικής γης ή φύσης, τόσον ως προς την χωροθέτηση των κτιρίων όσον και ως προς την λειτουργία τους. Απατούν δικές τους υποδομές πρόσβασης, ηλεκτροδότησης, υδροδότησης με υψηλότερο κόστος κατασκευής και παροχής υπηρεσιών από τις ΔΕΚΟ. Οι υπερβολικές κατοικίες μαζί με τα υπερβολικού κυβισμού ‘Jeep’ πέρα από την περιβαλλοντική τους επίπτωση επιβαρύνουν ‘μετακυλύουν’ την δαπάνη κάλυψης του περιβαλλοντικού τους κόστους σε όλο το κοινωνικό σύνολο (το πρόσθετο κόστος ανά μ3 υδροδότησης μίας κατοικίας εκτός σχεδίου, επιβαρύνει και τον εντός οικισμού κάτοικο). Ως προς τα οχήματα και σε όρους κλιματικής αλλαγής είναι πιο δίκαιο να φορολογείται η χρήση του οχήματος και δευτερευόντως το μέγεθος ή η παλαιότητά του. Επομένως είναι δικαιότερο να φορολογείται γενναία η κατανάλωση καυσίμων (αν κάποιος θέλει μια αντίκα 4000cc για να κυκλοφορεί μόνο 10 φορές τον χρόνο ας πληρώνει τον φόρο μέσα από την αντίστοιχη κατανάλωση καυσίμων και όποιος υπερβάλει στην χρήση ΙΧ ας το πληρώνει μέσα από τα καύσιμα). Τέλος, οι υπερβολικές κατοικίες μαζί με τα υπερβολικού κυβισμού ‘Jeep’ είναι συχνά δείκτες εύκολου (ή ‘μαύρου’) πλουτισμού. Πρέπει ο «πακτωλός» που εισέρευσε και μετά διέρρευσε σαν την άμμο μέσα από τα ‘χέρια μας’ να μαζευτεί με κάποιο τρόπο.