Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΛΟΥΚΟΣ | 15 Ιανουαρίου 2010, 15:50
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι άδικο μέσα σε δύο έτη τα τέλη κυκλοφορίας που κλήθηκα να καταβάλλω να έχουν αυξηθεί κατά 152% και οι μισθοί να είναι παγωμένοι κατά το έτος 2009 ενώ και κατά το τρέχον να μειώνονται σε μεγάλο βαθμό οι αποδοχές. Συγκεκριμένα για αυτοκίνητο 1372 κυβικών εκατοστών με έτος 1ης κυκλοφορίας το 1993 κλήθηκα να καταβάλω για τέλη κυκλοφορίας: 140 € για το 2008, 202 € για το έτος 2009 και 352 € για το έτος 2010. Είναι επίσης πολύ άδικο να καλείται, για το ίδιο έτος 1ης κυκλοφορίας, να καταβάλουν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας τόσο ο ιδιοκτήτης οχήματος 1372 κυβικών εκατοστών όσο και ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 1920 κυβικών εκατοστών. Είναι άδικο να ζητείται το ίδιο τέλος κυκλοφορίας από ένα FIATάκι και από μια MERCEDES. Είναι άδικο να ζητείται από έναν ιδιοκτήτη να καταβάλλει τέλη κυκλοφορίας που να φτάνουν ή να υπερβαίνουν την αξία του αυτοκινήτου του. Τιμωρείται δηλαδή ο φτωχός που δεν έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει το παλαιό του αυτοκίνητο. Για ένα αυτοκίνητο 1372 κυβικών εκατοστών 1ης κυκλοφορίας 1993 τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να υπερβαίνουν τα 150 €.