Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΡΑΝΑΤΣΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | 15 Ιανουαρίου 2010, 22:59
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήταν πιστεύω χρήσιμο να δώσω και μία άλλη πτυχή στα τέλη κυκλοφορίας που θα πρέπει να προσαρμοστούν στις σύγχρονες επιταγές. Διαβάζοντας για το ολλανδικό μοντέλο βλέπω χρέωση 0,03 €/χλμ. Εγώ εργάζομαι στην Λάρισα στη Περιφέρεια Θεσσαλίας και μένω στο Βόλο. Πρόσφατα εγκατέστησα Φυσικό αέριο στο αυτοκίνητο πράξη που στην Ιταλία επιδοτείται, αλλά εδώ δεν προβλέπεται σε κανένα φορολογικό νομοσχέδιο.Γράφω κάθε χρόνο 30.000 χλμ λόγω της εργασίας μου κα με το προτεινόμενο σχέδιο θα πληρώσω 900-1000€. Ο φόρος δεν είναι δίκαιος, αφού το φυσικό αέριο δεν ρυπαίνει κατά κοινή ομολογία και μισθός μου είναι μέσος (1300€). Η μετακίνηση με τα άλλα μέσα (το έκανα για 7 έτη) στοιχίζει ΟΣΕ και το ΤΑΧΙ(διότι η εργασία μου είναι μακριά)14€, ενώ με το φυσικό αέριο 5,5 €. Επιπλέον τα ταξίδια μου στοίχισαν και μία εγχείρηση στον αυχένα με διπλή δισκεκτομή, κάτι που μου επιβάλλει να ταξιδεύω με το δικό μου μέσο για προληπτικούς λόγους υγείας. Θέλω να πιστεύω ότι θα λήφθεί υπόψη στις φορολογικές διατάξεις για τα τέλη και εκείνοι που έχουν μετατρέψει το αυτοκίνητό τους με οικολογική συνείδηση και όχι μόνο όσοι αγοράζουν καινούργια υβριδικά, διότι και τα δύο είναι εξίσου οικολογικά.