Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Γιούλη Μαρτίνη | 15 Ιανουαρίου 2010, 22:00
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να επισημάνω τη διαφορά μεταξύ συμβατικών και καταλυτικών αυτοκινήτων. Τα λεγόμενα παλιά "ρυπογόνα" αυτοκίνητα είναι σαφώς πιο οικολογικά από τα καταλυτικά -παλαιά και νεότερα. Πρώτον γιατί η παραγωγή τους έγινε πριν 30, 40, 50 χρόνια πριν, οπότε η επιβάρυνση του περιβάλλοντος έχει πλέον αποσβεστεί, δεύτερον γιατί τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένα είναι τίμια και όχι καρκινογόνα όπως τα σημερινά αυτοκίνητα. Πείτε μου γιατί εγώ που έχω έναν Σκαραβαίο του 56, που τον συντηρώ άψογα επί χρόνια πρέπει να τιμωρηθώ πληρώνοντας περισσότερα χρήματα για τέλη κυκλοφορίας - δεν έχω πληρώσει αρκετά επί 53 χρόνια? Και πόσοι γνωρίζουν ότι τα σημερινά αυτοκίνητα μόλις θερμανθούν λίγο από τον ήλιο εκλύουν βενζόλιο λόγω των πλαστικών? Οι καταλύτες επίσης εκλύουν βαριά μέταλλα πλατίνα ρόδιο παλλάδιο και όταν παλιώσουν ούτε που ξέρουμε που καταλήγουν- πιθανότερο στις χωματερές ή οπουδήποτε μολύνοντας το έδαφος και περνώντας τα βαριά μεταλλα στην διατροφική αλυσσλιδα. Κανονικά τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν θα πρέπει να πληρώνουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας και να ενισχυθεί η διατήρησή τους μήπως και μάθουν τα παιδιά μας τι σημαίνει αυτοκίνητο πέρα από τα συμφέροντα των εισαγωγέων αυτοκινήτων και του διαφημιζόμενου καταναλωτικού προτύπου...