Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 1 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη γεωργακοπουλος δημητρης | 27 Αυγούστου 2010, 02:51
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ Αριστείδου 135 Καλλιθέα τηλ. 210 9523901 6944 547773 Τ.Κ. 176 72 ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ URL: http: // sea.enosi.org Email: koko69@ih.gr ΠΡΟΕΔΡΟΣ Προς 13/02/2010 ΑΡΧΗΓΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Κύριε Αρχηγέ στην ιστοσελίδα του Υπουργείου υπάρχει η εξής καταχώριση NOMIKH ΔΙΑΤΑΞΗ Π.Δ. 180/79 (46/Α΄), όπως αντικ. με Π.Δ. 264/2003 (237/Α΄) ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ Τμήμα Ασφαλείας ή Α.Τ./Γραφείο Ασφαλείας ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ (1) Αίτηση (2) Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου για δικαστική χρήση του οποίου η ημερομηνία έκδοσης δεν απέχει πέραν του τριμήνου από την ημερομηνία υποβολής του. *ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΣ (3) Δύο (2) πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες τύπου διαβατηρίου • Απαγορεύεται η χορήγηση της ως άνω αναφερομένης άδειας, σε όσους δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, ως και στους καταδικασθέντες τελεσίδικα για εγκλήματα κατά της ζωής ή της σωματικής ακεραιότητας από πρόθεση, για αδικήματα που αφορούν τα ήθη γενικά, για παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και κατοχή όπλου και του Νόμου περί ναρκωτικών. (Οι ως άνω απαγορεύσεις δεν ισχύουν αν παρήλθε πενταετία από την έκτιση ή την παραγραφή της ποινής ή τη με χάρη άφεση αυτών, εκτός αν η χάρη απονεμήθηκε με άρση των συνεπειών.) Επίσης στο διαδίκτυο υπάρχει η ποιο κάτω αναφορά Ανίσχυρο υποχρέωσης κατοχής άδειας εργασίας σε μπαρ, καφετέριες, κέντρα διασκέδασης κλπ Σύμφωνα με το άρθρο 4 του ΠΔ 180/1979, " Η εργασία με οποιαδήποτε ιδιότητα στα καταστήματα των κέντρων διασκεδάσεως, μπαρ, καφετεριών, αμιγών αιθουσών διενέργειας τεχνικών παιγνίων καθώς και στα λοιπά καταστήματα, στα οποία διενεργούνται τεχνικά παίγνια, απαγορεύεται χωρίς άδεια της αστυνομικής αρχής". Η παράβαση της υποχρεώσεως αυτής, τιμωρείται σε βαθμό πλημμελήματος με φυλάκιση μέχρι δύο (2) ετών και χρηματική ποινή, βάσει της διάταξης του άρ. 5 παρ. 4 του ν. 2452/31.12.96 με την οποία αντικαθίσταται η παράγραφος 2 του άρ. 12 ν. 1481/84 (όπως εξηγείται με κάποιο νομικό ακροβατισμό στην [μη πειστική κατά τη γνώμη μας] με αρ. 8/2003 Γνωμοδότηση της Εισαγγελίας Αρείου Πάγου - Δημοσιευμένη στην Ποιν.Δ/νη 2003/1332). Βάσει των παραπάνω διατάξεων έχουν καταδικασθεί από τα ποινικά Δικαστήρια ουκ ολίγοι επιχειρηματίες αλλά και εργαζόμενοι ως σερβιτόροι, μπάρμαν, δισκοθέτες κλπ στα προαναφερθέντα καταστήματα, επειδή οι μεν καταστηματάρχες απασχολούσαν προσωπικό χωρίς να έχει την εν λόγω άδεια, ενώ οι δε εργαζόμενοι επειδή δεν είχαν εφοδιαστεί από την Αστυνομία με τη σχετική άδεια. Ήδη όμως, κατόπιν αμφιταλαντεύσεων της νομολογίας του Αρείου Πάγου, η Ολομέλεια του ανώτατου ακυρωτικού Δικαστηρίου με την με αρ. 6/2008 απόφασή της, απεφάνθη ότι η απαγόρευση εργασίας με οποιαδήποτε ιδιότητα σε κέντρα διασκεδάσεως χωρίς άδεια της αστυνομικής αρχής που θεσπίζεται με το άρθρο 4 του ΠΔ 180/1979, βρίσκεται εκτός νομοθετικής εξουσιοδότησης και άρα είναι ανίσχυρη. Ο Άρειος Πάγος, δέχτηκε ότι κατά το μέρος κατά το οποίο με το άρθρο 4 παρ. 1 του ΠΔ 180/1979 θεσπίζεται απαγόρευση εργασίας με οποιαδήποτε ιδιότητα σε κέντρα διασκεδάσεως κλπ χωρίς άδειας της αστυνομικής Αρχής, κείται τούτο εκτός νομοθετικής εξουσιοδοτήσεως, αφού η εξουσιοδοτική διάταξη του άρθρου 167 του ΒΔ της 31-12-1957/20-1-1958 [βάσει του οποίου θεσπίστηκε το ΠΔ 180/1979] παρέχει τέτοια εξουσιοδότηση μόνο καθόσον αφορά την ίδρυση ή διατήρηση κέντρων διασκεδάσεως και όχι για την παροχή εργασίας σ` αυτά, πράγμα που είναι διαφορετικό από την λειτουργία ή διατήρηση των εν λόγω κέντρων. Η σημασία της απόφασης αυτής είναι διπλή: 1) Πρώτον, οι συμβάσεις εργασίας των εργαζομένων στα καφέ, μπαρ κλπ, οι οποίοι στερούνται άδεια εργασίας, ΔΕΝ είναι άκυρες, και άρα δικαιούνται όλες τις μισθολογικές και άλλες παροχές που προβλέπονται για αυτούς από την οικεία νομοθεσία και τις σχετικές με αυτούς Συλλογικές Συμβάσεις εργασίας. 2) Δεύτερον, ΔΕΝ υπάρχει υποχρέωση εφοδιασμού των εργαζομένων αυτών με άδεια εργασίας από την Αστυνομία, και άρα δεν υπάρχει σχετικό ποινικό αδίκημα και πρέπει οι παραβάτες (τόσο εργαζόμενοι όσο και επιχειρηματίες) όχι μόνο να αθωώνονται πλέον από τα Δικαστήρια αλλά και να μην υποβάλλονται καν κατ'αυτούς μηνύσεις από την Αστυνομία. Αφορμή για τις παραπάνω σκέψεις, αποτέλεσε απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Σύρου της 4-5-2009, στην οποία το Δικαστήριο, δέχτηκε το προαναφερθέν σκεπτικό και αθώωσε τόσο τον ιδιοκτήτη μπαρ όσο και τον εργαζόμενο, οι οποίοι είχαν μηνυθεί από την Αστυνομία επειδή ο τελευταίος απασχολείτο ως δισκοθέτης χωρίς να έχει εφοδιαστεί με άδεια εργασίας. Συνήθως βέβαια, οι κατηγορούμενοι προτιμούν να εκδώσουν την σχετική άδεια εργασίας μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσής τους, ώστε να αθωωθούν με τον τρόπο αυτόν, όμως εν προκειμένω ο εργαζόμενος δεν μπορούσε να βγάλει άδεια εργασίας καθόσον είχε βεβαρυμένο ποινικό μητρώο με καταδίκες σχετιζόμενες με ναρκωτικά, οι οποίες αποκλείουν την έκδοση της εν λόγω διοικητικής άδειας. Επίσης καθημερινά αστυνομικά όργανα συλλαμβάνουν και οδηγούν στην δικαιοσύνη δεκάδες πολίτες που έχουν στη επιχείρηση τους τα λεγόμενα φρουτακια . Η ποιο πάνω υποθέσεις πάντα σε όλα τα αυτόφωρα δικαστήρια οι ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ είναι ΑΘΩΩΤΙΚΕΣ με διαδικασία δυο λεπτών έδρα ΤΟΥ τριμελές. Το κράτος καθημερινά ξοδεύει εκατομμύρια για τη σύλληψη την κράτηση την μεταγωγή στον εισαγγελέα και στο τριμελές αυτόφωρο. Όλη αυτή η διαδικασία κύριε Αρχηγέ που υπάρχει έχει σαν συνέπεια να διαφθείρονται κάποιοι αστυνομικοί με πολύ μεγάλα κέρδη και κάποιοι δικηγόροι. Ερώτημα 1 ) Ισχύει η άδεια εργασίας σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου. Ερώτημα 2 ) Ισχύει η διάταξη για τα (( φρουτακια. )) Πρόταση για την δεύτερη περίπτωση μέχρι η πολιτεία ξεκαθαρίσει το θέμα αυτό να μην εφαρμόζετε η αυτόφωρη διαδικασία ( σε αυτό συμφωνούν και οι Εισαγγελείς αφού πολλές φορές δεν ασκούν ποινική δίωξη και διατάσσουν προκαταρκτική. Οι δε δικηγόροι περιφέρονται στα καταστήματα αυτά και λέγουν ότι με 1000 ευρω μπορούν να διαγράψουν και το κάθε πρόστιμο εκατομμυρίων Ευρω που έχει επιβάλει η Αστυνομία στους παραβάτες αυτό έτσι και αλλιώς χωρίς χρήματα ο πολίτης μπορεί να μετέβη στην αστυνομία και να το διαγράψουν σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ με αίτηση του . Παρακαλώ λάβετε γνώση για κάθε νόμιμη ενέργεια σας και ενημερώστε μας . Με τιμή ΔΗΜΗΤΡΗΣ. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Πρόεδρος ΣΕΑ Η παρούσα αναφορά κοινοποιείτε στον κύριο Υπουργό της Δικαιοσύνης ώστε μπουν οι χιλιάδες υποθέσεις αυτές που εκκρεμούν στο Αρχείο. ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΟΥΝ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΕΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ