Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 11 – Διαδικτυακό ΣτοίχημαΣχόλιο του χρήστη Β. Δρεμούρας | 28 Αυγούστου 2010, 13:57
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φαίνεται πως το Ν/Σ για τη ρύθμιση των τυχερών παιχνιδιών σήμανε την έναρξη ενός πολέμου συμφερόντων. Όχι, δεν είναι οι απλοί πολίτες που συμμετέχουν στη διαβούλευση. Είναι μόνο τα φερέφωνα των συμφερόντων. Προσέξτε κύριοι υπεύθυνοι να μη θεωρήσετε ως επιχειρήματα τα «βλήματα» αυτού του πολέμου που σφυρίζουν εδώ μέσα. «Προιόντα» τζόγου λοιπόν. Και…παραγωγοί τζόγου. Και…φρουτοπαραγωγοί τζόγου. Σαν να λέμε παπούτσια, ψυγεία, ντομάτες, κολοκυθάκια. Παραγωγικότατες επιχειρήσεις! Και επιδιώκετε και ανταγωνισμό. Βγάζει λοιπόν ο «παραγωγός» το «προϊόν» τίποτα (αέρας κοπανιστός) στην αγορά και λέει στοιχίζει τόσο η στήλη και αγοράστε όσες θέλετε. Στο τέλος όμως θα κρατήσω εγώ το 30% του τζίρου και το υπόλοιπο 70% θα το μοιραστείτε όσοι κερδίσετε. 30% λοιπόν στο παντελόνι ο «παραγωγός» χωρίς να κοπιάσει, χωρίς καν να ρισκάρει, γιατί, ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν υπάρχει κανένα ρίσκο. Εδώ δουλεύουν οι πιθανότητες και οι πιθανότητες σε μεγάλο δείγμα συμμετοχών επαληθεύονται ο κόσμος να χαλάσει. Όχι κύριοι, κανείς δε νομιμοποιείται να πουλάει απάτη και να κερδίζει. Ή, αν θέλετε, αυτό το 30% του «επιχειρηματικού» κέρδους, ή όσο και αν είναι, μόνο για κοινωφελείς σκοπούς μπορεί να διατίθεται και άρα, μόνο από δημόσιο φορέα μπορεί να επιχειρείται τζόγος και με αυστηρές προϋποθέσεις ελέγχου. Παραθέτω απόσπασμα από ομιλία του υπουργού κ. Γερουλάνου στη Βουλή: «Το ποσοστό, λοιπόν, που ανήκει στο κράτος, το 1/3, δίνει το δικαίωμα στο κράτος να ελέγξει τον Ο.Π.Α.Π., να ελέγξει –τουλάχιστον- κάποιες αποφάσεις του. Μέσα απ’ αυτόν τον έλεγχο την τελευταία δεκαετία, το ελληνικό δημόσιο έχει εισπράξει από τον Ο.Π.Α.Π. περίπου 1,8 δισεκατομμύρια σε φόρους, περίπου 1,8 δισεκατομμύρια σε μερίσματα, μισό δισεκατομμύριο σε άλλους φόρους από τις δραστηριότητές του, περίπου 300 εκατομμύρια σε χορηγίες και περίπου 165 εκατομμύρια ευρώ σε δωρεές. Η διαφήμιση του Ο.Π.Α.Π. την τελευταία δεκαετία έχει ανέλθει σε περίπου 270 εκατομμύρια ευρώ. Συνολικά δηλαδή το ελληνικό δημόσιο, η ελληνική κοινωνία, τα τελευταία δέκα χρόνια εισέπραξε από τον Ο.Π.Α.Π. γύρω στα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ». Αντί λοιπόν να απελευθερώσετε το τζόγο, φροντίστε καλύτερα να ξαναπάρετε πίσω τα 2/3 του ΟΠΑΠ που έχουν πουληθεί αντί πινακίου φακής.