Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 11 – Διαδικτυακό ΣτοίχημαΣχόλιο του χρήστη Nικολαος Ιωσηφιδης | 30 Αυγούστου 2010, 14:48
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαφέστατα η περίπτωση Α θα οδηγήσει σε ένα ανταγωνιστικότερο περιβάλλον με περισσότερα οφέλη μεσοπρόθεσμα και για το κράτος. Σκεφτείτε επίσης πολύ σοβαρά να τεθεί ένας ελάχιστος περιορισμός(π.χ 0,1% επί του τζίρου της κάθε εταιρίας) το οποίο να πηγαίνει ΡΗΤΑ και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σε συγκεκριμένο φορέα εκπαίδευσης που προσφέρει κοινωνικό όφελος, όπως για παράδειγμα τον ΟΣΚ(Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων). Και όχι να αποφασίζεται με απόφαση του ΔΣ της εκάστοτε εταιρίας για το που ακριβώς θα διατεθούν τα χρήματα. Έτσι, θα αποφύγουμε και "μαύρες" καταστάσεις παράνομης συνδιαλλαγής, κεκαλυμμένης χορηγίας και άλλα νοσηρά φαινόμενα. Επιπλέον, διασφαλίζεται η ισότιμη κατανομή και ωφέλεια αυτών των χρημάτων σε όλους τους πολίτες, πράγμα το οποίο δε συμβαίνει με το σημερινό σύστημα χορηγιών του κρατικού μονοπωλίου της ΟΠΑΠ.ΑΕ σε πολιτιστικούς φορείς, αθλητικούς συλλόγους και άλλους αποδέκτες χορηγιών(εκδρομές στο εξωτερικό για συλλόγους,κλπ).