Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 11 – Διαδικτυακό ΣτοίχημαΣχόλιο του χρήστη ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΑΘ. | 30 Αυγούστου 2010, 19:35
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος ΑΥΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΣΤΟ 2010 ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΓΙΑΤΙ Ο ΟΠΑΠ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΔΗΛΑΔΗ. ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΕΣ ΕΤΣΙ? ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΑΠ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΠΛΑ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Ο ΛΑΤΣΗΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ MAZDA ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΝΩ ΑΝ Ο ΒΑΡΔΗΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ BP MONO BP ΚΑΥΣΙΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ.