Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 1 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Ξ | 8 Σεπτεμβρίου 2010, 11:20
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"«AWPs» (Amusement With Prizes): Ένα ή περισσότερα ηλεκτρονικά τερματικά με οθόνη, συνδεδεμένα με κεντρικό πληροφοριακό σύστημα. Λειτουργούν με την εισαγωγή από τον παίκτη χαρτονομίσματος ή ειδικής κάρτας και ως αποτέλεσμα της λειτουργίας του, πέραν του ψυχαγωγικού του χαρακτήρα, δύναται να αποδίδει στον παίκτη, μέσω εξαργυρώσιμης απόδειξης, κέρδος, το οποίο εξαρτάται από την τύχη ή τις γνώσεις ή τη δεξιότητα του παίκτη ή από συνδυασμούς αυτών. Για να συμμετάσχει σε ένα παίγνιο, ο παίκτης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει πλέον της μίας μονάδας πίστωσης στο παίγνιο-μηχάνημα." Όταν αυξάνουμε κατά πολύ την πολυπλοκότητα μιας κατασκευής ή διαδικασίας,(βλέπε κεντρικό πληροφοριακό σύστημα) και μάλιστα σε σχέση με τη συνήθη διεθνή πρακτική, (Γερμανία, Ισπανία, κ.λ.π) λογικά το κάνουμε για πολύ συγκεκριμένους και ισχυρούς λόγους. Ποιοι είναι αυτοί; Γιατί χρειάζεται να έχουμε στην Ελλάδα "κεντρικό πληροφοριακό σύστημα" τη στιγμή που οι κατά πολύ εμπειρότεροι σε αυτούς τους τομείς Γερμανοί και Ισπανοί (και άλλοι Ευρωπαίοι) δεν το χρειάστηκαν έως σήμερα; Τι είναι αυτό που αντισταθμίζει την μεγάλη αύξηση πολυπλοκότητας που επιχειρούμε σε ήδη δύσκολες διαδικασίες, στις οποίες δεν έχουμε ούτε εμπειρία ούτε υποδομές ακόμα; Δημήτρης Ξ