Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 13 – Ο.Δ.Ι.ΕΣχόλιο του χρήστη Νίκος Παπαδάκης | 9 Σεπτεμβρίου 2010, 12:25
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κε Πρόεδρε καλώς ήρθατε στη συζήτηση. Να τι πρέπει να κάνετε για τον ιππόδρομο: 1ον - Παραγωγή ιπποδρομιακού υλικού. Γιατί δεν έχει παίκτες και είναι μεγάλης ηλικίας και τα λοιπά ; Επειδή είναι δύσκολο να μάθει κανείς. Γι αυτό (& δευτερευόντως παίζουν ρόλο τα όποια "κακά λόγια" για τον ιππόδρομο). Κάτι νέα pdf, για τη Γαλλία, που έχετε στο odie.gr καλά είναι αλλά θέλει οργάνωση αυτό το υλικό και δεν έχει επιχειρηθεί ποτέ. Το καλύτερο τηλεοπτικό πρόγραμμα να φτιάξετε δεν θα αξίζει τίποτα απολύτως αν δεν ξέρει ο κόσμος πως παίζεται ο ιππόδρομος. Φαίνεται αυτό (η παιδεία) σε μερικούς ότι δεν έχει γκλάμουρ και δεν έχει άμεσο εφφέ ; Όμως είναι ΤΟ στοιχειώδες. 2ον - Δημιουργία ενός σώου ρουμ στο κέντρο της Αθήνας & όχι στη ΔΕΘ (αφού καλώς ή κακώς στη Θεσσαλονίκη δεν έχουμε ακόμα ιππόδρομο !). 3ον - Ιντερνετικό παιχνίδι, μετά από κάποια σκέψη σχετικά με τις προδιαγραφές του. 4ον - Διάλογος με τους φιλίππους μέσα από το odie.gr, με τις κατάλληλες προδιαγραφές βέβαια που να εγγυώνται τόσο την προσβασιμότητα σε όλους όσο και τη διατήρηση ενός σωστού επιπέδου επικοινωνίας. Θα πρέπει να μας υποστηρίξετε και στο οικονομικό. Αλλοιώς θα πέφτουμε εμείς, οι πελάτες σας, κάτω, σαν δέντρα. Αυτή τη στιγμή έχουμε τις καλύτερες αποδόσεις από παντού. Γιατί να τις κάνουμε τις χειρότερες ;;; Δεν θα πετύχουμε καμία πρόοδο έτσι. Την στατιστική κούρμπα των ετών 2006-2010 που πάει προς τα κάτω την ξέρετε. Έχετε σωστές ιδέες και θα πρέπει να τις εφαρμόζετε σταδιακά, χωρίς το φόβο ότι "δεν θα κερδίσω δισεκατομμύρια ΑΜΕΣΩΣ". Θα πρέπει να γίνουν προωθητικές ενέργειες για τον ιππόδρομο αρχικά με κινήσεις ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ και στη συνέχεια ανάλογα με το αποτέλεσμα. Το 2005 δόθηκαν λεφτά για διαφήμιση σαν χαρτοπόλεμος με βάση ένα ΛΑΘΟΣ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ (σ.σ. οι διαφημιστές έκαναν καλή δουλειά αλλά το σχέδιο ήταν ΛΑΘΟΣ ΔΟΜΗΜΕΝΟ).