Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 6 – Τεχνικά ψυχαγωγικά παιχνίδιαΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Ντούνης | 11 Σεπτεμβρίου 2010, 20:46
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα Ψυχαγωγικά Τεχνικά Παιχνίδια (Amusement Only) εν έτη 2010 δεν είναι βιώσιμο να υπάγονται σε ετήσιο πάγιο τέλος και περιοριστικούς όρους σχετικά με τον αριθμό αυτών. Όλα τα ψυχαγωγικά παιχνίδια διακινούνται ελεύθερα σε όλες τις προηγμένες χώρες του Δυτικού κόσμου με απλές και αποτελεσματικές διαδικασίες. Δεν υπάρχει προηγούμενο χρήσης on-line συστημάτων και άλλων πανάκριβων και πολύπλοκων εφαρμογών. Επίσης σε όλες τις προηγμένες χώρες επιτρέπεται χωρίς περιορισμούς η πρόσβαση σε Η/Υ με πρόσβαση στο Ιντερνέτ με χρονοχρέωση. Με την κάθοδο των παιχνιδομηχανών τύπου "playstation" (κονσόλες) η αγορά των ψυχαγωγικών τεχνικών παιχνιδιών συρρικνώθηκε δραματικά. Παγκοσμίως υπάρχουν και σήμερα ψυχαγωγικά παιχνίδια σε μικρότερο αριθμό όμως από ότι στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και στις αρχές του ’80 με θέματα που σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό ή αποτελούν συνέχεια των πιο γνωστών παιχνιδιών για κονσόλες (playstation). Να σημειωθεί ότι εταιρίες που σήμερα πρωταγωνιστούν στον χώρο των παιχνιδιών τύπου “playstation” ξεκίνησαν από την αγορά των ψυχαγωγικών παιχνιδιών π.χ. Sega κτλ Υπάρχει δε και μια κατηγορία ψυχαγωγικών παιχνιδιών που ονομάζονται «παιδικά» με αποστολή να ψυχαγωγήσουν παιδιά σε παιδότοπους, κατασκηνώσεις, παραθεριστικά κέντρα και ξενοδοχεία. Τα παιχνίδια αυτά τηρούν αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μια ορθολογιστική ρύθμιση δεν αφορά μόνο τους επαγγελματίες του χώρου αλλά την κοινωνία άμεσα γιατί οι επαγγελματικές εστίες που θίγονται, απευθύνονται σε καταναλωτές με μικρομεσαίο και εργατικό κοινωνικό υπόβαθρο. Συνεπώς όποια δυσμενής μεταβολή θα έχει άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής αυτών των κοινωνικών ομάδων. Η ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής οικονομίας έχει πληγεί θανάσιμα κατά το παρελθόν από την συμπεριφορά της πολιτείας στο θέμα των ψυχαγωγικών παιχνιδιών. Τα έσοδα που χάθηκαν για την ελληνική οικονομία δεν είναι αμελητέα αλλά ακόμα πιο σημαντικό πιστεύω ότι είναι η εικόνα της Ελλάδος που αμαυρώθηκε διεθνώς με την καθολική απαγόρευση όλων των ψυχαγωγικών παιχνιδιών συμπεριλαμβανομένης και της πρόσβασης στο Ιντερνέτ μέσω τερματικών με κέρμα. Σήμερα δίνεται μια ευκαιρία στην Πολιτεία να μεριμνήσει και να δώσει μια νέα ώθηση στην ανταγωνιστικότητα ενός τομέα της Ελληνικής Οικονομίας που υστερεί πολύ. Δημήτριος Ντούνης