Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 1 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Ψωμιάδης Βασίλειος | 12 Σεπτεμβρίου 2010, 22:36
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτός από τα «τεχνικά» και «τυχερά» παιχνίδια, υπάρχουν και τα παιχνίδια Η/Υ όπως Counter-Strike, Call Of Duty, Lineage, World Of Warcraft, τα παιχνίδια στο Facebook και στο Yahoo! που παίζονται στα πραγματικά internet cafes. Αυτού του είδους τα παιχνίδια με εκδότες πασίγνωστες εταιρίες στο χώρο του software (Microsoft, Sony, Blizzard, Activision, NCsoft, Valve, κ.ά.) και σύστημα ηλικιακής διαβάθμισης από ευρωπαϊκούς οργανισμούς (βλ. www.pegi.info) είτε διατίθενται στο διαδίκτυο είτε πωλούνται από δεκάδες εμπορικά καταστήματα στη χώρα μας (ο καταναλωτής φυσικά μπορεί να τα παίξει και στον οικιακό του Η/Υ) εξυπηρετούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ τις ψυχαγωγικές ανάγκες του παίκτη. Ο πελάτης των πραγματικών internet cafes και παίκτης αυτών των παιχνιδιών πληρώνει ΜΟΝΟ για το χρόνο που χρησιμοποιεί τον Η/Υ. Το κατάστημα ΔΕΝ αποδίδει πιθανό οικονομικό όφελος στον πελάτη και ΔΕΝ υφίσταται ουδεμία άλλη οικονομική συναλλαγή μεταξύ παίκτη - καταστήματος πέραν αυτήν της χρονοχρέωσης. Ο νομοθέτης ΟΦΕΙΛΕΙ να διακρίνει την παραπάνω κατηγορία παιχνιδιών και των καταστημάτων που τα χρησιμοποιούν και όχι να τα εξισώνει με τα δήθεν καλούμενα Internet Cafes στα οποία τα τερματικά μπορούν να αποδώσουν οικονομικό όφελος στον παίχτη.