Αρχική Ρύθμιση της Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 6 – Τεχνικά ψυχαγωγικά παιχνίδιαΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Ρηγόπουλος | 12 Σεπτεμβρίου 2010, 23:43
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στίς τελευταίες παρατηρήσεις-σχόλεια της Ευρωπαικής Επιτροπης που απέστειλε στη Ελληνική Κυβέρνηση περυσι 08/2010 αναφερόταν ρειτά ότι σε ψυχαγωγικά παιχνίδια δεν δικαιολογειται ο υπερβαλλον έλεγχος σε χρονοβόρες διαδικασίες, τα οποία εκ φύσεως δεν μπορούν να μετατραπούν σε τυχερά. Επισης η όλη διαδικασία εξέτασης παιχνιδιών που διενεργούνται σε τερματικά μέσω διαδικτύου, είναι πραγματικά αδύνατη και ακατόρθωτη (π.χ. Farmville-TexasPoker μεσα απο το http://www.facebook.com) Η ερώτηση σας δε στο συγκεκριμένο άρθρο είναι άσχετη. Τα ψυχαγωγικά παιχνίδια δεν μπορούν να υπόκεινται ούτε σε ποσοτικούς περιορισμούς ανα κατοίκους.(π.χ. Σε χωριό της Ρόδου που το καλοκαίρι έχει εκατονταπλάσιους επισκέπτες απο τους κατοίκους του,θα έχει λιγότερα μηχανήματα από μία κωμόπολη τουριστικά αδιάφορη) Οσο δε για το κόστος αναλόγως τα βαλάντια του κάθε επιτηδευματία (π.χ.απο 1000€-50.000€)