Αρχική Ανοιγμα Κλειστών ΕπαγγελμάτωνΆρθρο 2 Κατάργηση αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και την άσκηση επαγγελμάτωνΣχόλιο του χρήστη Σαριδάκης Σταμάτης-Χρήστος | 20 Ιανουαρίου 2011, 11:52
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ, Θά πρέπει να εξειδικευτούν οι υποπαραγράφοι Ι. και ΙΙ. της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου έτσι ώστε να γνωρίζουμε ως πολίτες του κράτους τί συνιστά επιτακτικό λόγο δημοσίου συμφέροντος. Υπάρχουν πολλές επαγγελματικές ομάδες οι οποίες κατά την διάρκεια των 4 μηνών από την ψήφιση του νομοσχεδίου και μετά θα ισχυριστούν ότι η διατήρηση του κλειστού χαρακτήρα του επαγγέλματος τους θα εξυπηρετήσει το δημόσιο συμφέρον για να μπορέσουν να προστατευσουν τα κεκτημένα του κλάδου τους. Ο ορισμός της έννοιας επιτακτικό δημόσιο συμφέρον θα πρέπει να είναι στενός. Θα μπορούσα να απαριθμήσω ενδεικτικά τα ταξί, τους αρτοποιούς, τα θαλλάσια ταξί,τα γραφεία τελετών,τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ, κ.α. Κάθε μια απο αυτές τις επαγγελματικές ομάδες λειτουργεί με κανόνες ανεέυθερίας τόσο στην αδειοδότηση όσο και στην αμοιβή και κάθε μία θα μπορούσε να επικαλεστεί λόγους δημοσίου συμφέροντος. π.χ. Τα ταξί και τα λεωφορεία θα μπορούσαν να επικαλεστουν λόγους ασφάλειας των μεταφορών ή λόγους εισοδηματικής προστασίας τους ή λόγους ποιοτικής προσφοράς υπηρεσιών. Οι αρτοποιοί λόγους δημόσιας υγείας και προστασίας της ποιότητας ενός βασικού διατροφικού προιόντος. Τα γραφεία τελετών λόγους δημόσιας υγιεινής κτλ κτλ. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να εξειδικευτεί η παράγραφος 4 του άρθρου 2 έτσι ώστε να μην μπορεί να ερμηνευεται αυθαίρετα. Υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν πολλά από την απελευθέρωση. Οι οδηγοί ταξί που μη έχοντας περιουσιακά στοιχία επιθυμούν μια άδεια ταξί για να ασκήσουν το επάγγελμα τους ελευθερα χώρίς να πληρώνουν αφορολόγητο ενοίκιο για την άδεια σε κάποιον που την κληρονομησε,και ο οποίος εισπράτει εισοδήματα χωρίς να παρέχει καθόλου εργασία. Οι επαγγελματίες οδηγοί που επιθυμούν να συστήσουν εταιρίες οδικών μεταφορών λεωφορείων και περιορίζονται για την άσκηση του επαγγέλματος τους μέσα από διαδαλώδεις νομοθεσίες περί καθορισμού γεωγραφικών ορίων και αριθμού αδειών. Φουρνάρηδες που κρίνουν ότι θα μπορούσαννα προσφέρουν καλύτερη ποιότητα και χαμηλότερη τιμή από τον Ιδιοκτήτη του φούρνου στον οποιό εργάζονται αλλά δέν έχουν την δυνατότητα να ζυμώσουν το ψωμί σε δική τους επαγγελματική εγκατάσταση γιατί υπάρχει πεπερασμένος αριθμός αδειών που οδηγεί σε υψηλές τιμές ολιγοπωλίου. Άνεργοι οι οποίοι έχουν επιχερηματικά σχέδια τα οποία δεν μπορούν να εφαρμόσουν γιατί υπάρχουν περιορισμοί στην γεωγραφική κα ποσοτική αδειοδότηση και ο μόνος τρόπος να εισελθουν είναι να αγοράσουν μια άδεια σε υψηλή τιμή. Υπάρχουν και άλλα εκατοντάδες επαγγέλματα με αντίστοιχο πεδίο αναφοράς και ώς προς περιορισμούς και ως προς προσδοκίες απελευθέρωσης. Είναι καιρός να απελευθερωθούν όλες οι παραγωγικές δυνάμεις χωρίς τον φόβο πολιτικού κόστους, η κοινωνία αναγνωρίζει ότι σε κρίσιμες στιγμές χρειάζεται γενναιότητα αποφάσεων για να επέλθει η ανάπτυξη.