Αρχική Καταπολέμηση ΦοροδιαφυγήςΆρθρο 15 Φορολογία νομικών προσώπων (ΑΕ, ΕΠΕ) και μερισμάτωνΣχόλιο του χρήστη Νάσια | 29 Ιανουαρίου 2011, 20:46
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
είναι λυπηρό που σε ένα άρθρο που αφορά ΑΕ και ΕΠΕ σχολιάζουν ως επί το πλείστον ιδιοκτήτες ΑΕ και ΕΠΕ, και όχι όλοι οι άλλοι πολίτες, γιατί στην πραγματικότητα οι ΑΕ και ΕΠΕ θα έπρεπε να αφορούν όλη την κοινωνία είναι λυπηρό να ακούγονται απόψεις ότι "αφού το κράτος κλέβει, θα το κάνω κι εγώ", "αφού επένδυσα 100.000 ευρώ, θα πρέπει να πλουτίσω", "αφού έχει ρίσκο η επένδυσή μου, θα πρέπει να είναι αφορολόγητη (και η επένδυση στο... καζίνο έχει πολύ ρίσκο, αλλά τα κέρδη φορολογούνται τσεκουράτα)", "το δημόσιο έχει πολλούς δημόσιους υπάλληλους, άρα γιατί να τους συντηρώ εγώ (λες και οι υπόλοιποι πολίτες δεν συνεισφέρουν)" κ.ο.κ πρέπει οι κύριοι των ΕΠΕ και ΑΕ να κατανοήσουν ότι όσο οι όμοιοι τους και οι επιτηδευματίες γενικά φοροδιαφεύγουν, τόσο θα αυξάνονται οι φόροι των εισοδημάτων τους και τόσο θα μειώνονται οι δουλειές τους (λόγω αύξησης των τιμών από το αυξημένο ΦΠΑ και λόγω μείωσης της αγοραστικής δύναμης του χρήματος, από την αύξηση των φόρων στους πολίτες) όλοι λοιπόν διαμαρτύρονται για τους φόρους, και ζητούν να μειωθούν, κανείς όμως δεν αναρωτιέται γιατί αυξάνονται οι φόροι, και όταν το κάνει, δεν τολμά να πει ότι, σαφώς σίγουρα φταίει το σπάταλο δημόσιο, οι πολιτικοί που καταχρώνται μίζες, αλλά ισάξια και ίσως παραπάνω φταίει η φοροδιαφυγή άρα, ας μην παρουσιάζουμε τις ΑΕ και ΕΠΕ ως το απαύγασμα της δημιουργικότητας (όταν αρκετές ιδρύονται από άσχετα άτομα που κληρονόμησαν ένα κεφάλαιο) και ως τον αιμοδότη της οικονομίας (όταν φοροδιαφεύγουν και όταν εισφοροδιαφεύγουν) το κράτος έχει ανάγκη από σωστή επιχειρηματικότητα, που σέβεται και συνεισφέρει στο κοινωνικό σύνολο (από τη στιγμή που φυσικά επωφελείται από αυτό) αυτές είναι οι τελευταίες τάσεις στο management, marketing, ότι δηλαδή επιχειρήσεις και κοινωνία συμβαδίζουν, δεν ανταγωνίζονται, αλλά οι ελληνικές επιχειρήσεις εν πολλοίς νομίζουν ότι μόνο δικαιώματα έχουν και όχι υποχρεώσεις