Αρχική Σχέδιο Νόμου Ρύθμιση Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 20 Κατηγορίες πιστοποίησης καταστημάτωνΣχόλιο του χρήστη Ο.Σ.Η.Π.Ε. Ομοσπονδία Συλλόγων Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών Ελλάδος | 30 Ιανουαρίου 2011, 23:07
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο. Σ. Η. Π. Ε. Ομοσπονδία Συλλόγων Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών Ελλάδος http://www.oshpe.gr E-mail:info@oshpe.gr Άρθρο 19 Πιστοποίηση καταστημάτων & Άρθρο 20 Κατηγορίες πιστοποίησης καταστημάτων http://www.oshpe.gr/ProductFiles/Thesi_OSHPE_Sx_Nomou_26.1.11.pdf ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: «Ένα ξενοδοχείο με εποχιακή λειτουργία διαθέτει μια αίθουσα ψυχαγωγίας 40 τμ. για τους πελάτες του και τα παιδιά τους, στην οποία λειτουργούν ένα μπιλιάρδο, πέντε ηλεκτρονικά παιχνίδια και ένας υπολογιστής συνδεδεμένος στο ίντερνετ, η οποία συνδέεται με λοιπούς κοινόχρηστους χώρους της ιδίας μονάδος. Τι είδους πιστοποίηση πρέπει να πάρει ??? Να πάρει πιστοποίηση τύπου Α΄δεν μπορεί, διότι η αίθουσά του συνδέεται εσωτερικά με άλλες αίθουσες. Να πετάξει τα 3 παιχνίδια από τα 5 και να πάρει πιστοποίηση τύπου Γ΄ δεν μπορεί, γιατί ο χώρος της αίθουσας δεν είναι 80 τμ. Δεν υπάρχει λύση για να μπορέσει να τα λειτουργήσει. Ενημερώνει τους πελάτες του λοιπόν πως αν επιθυμούν ξενοδοχείο με ψυχαγωγικά παιχνίδια θα πρέπει να το αναζητήσουν στην Κύπρο, στην Τουρκία κλπ. Τους ενημερώνει επίσης να ξέρουν ότι αν αποφασίσουν να έρθουν στην Ελλάδα και θέλουν να πάρουν μαζί τους τα ηλεκτρονικά παιχνίδια των παιδιών τους (play station κλπ.) καλό θα είναι να ενημερωθούν από την ιστοσελίδα της ΕΕΕΠ αν είναι πιστοποιημένα, γιατί, αν δεν είναι, κινδυνεύουν να βρεθούν στην φυλακή και αυτοί και ο ξενοδόχος !». Το υποθετικό παραπάνω σενάριο καταδεικνύει αφενός ότι δεν ελήφθησαν υπόψη όλες οι παράμετροι, αφετέρου ότι τα ψυχαγωγικά – τεχνικά παιχνίδια δεν πρέπει να υπόκεινται σε ανούσιους περιορισμούς και φορολογικές επιβαρύνσεις αλλά να λειτουργούν ελεύθερα. Σε κάθε κατάστημα προβλέπεται ορισμός υπεύθυνου εκμετάλλευσης, ο οποίος ευθύνεται αλληλεγγύως και εις ολόκληρο με τον κάτοχο της άδειας διεξαγωγής ή τον κάτοχο της άδειας εκμετάλλευσης για την τήρηση των διατάξεων του νόμου αυτού. Ο υπεύθυνος εκμετάλλευσης πρέπει να είναι φυσικό πρόσωπο ηλικίας 25 μέχρι 60 ετών! Είναι μάλλον προφανής η πολλαπλή ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ της συγκεκριμένης διατάξεως διότι αντιμετωπίζεται διακριτικά ο έλληνας πολίτης ηλικίας 61 ετών, ο οποίος μολονότι δεν θεμελιώνει συνταξιοδοτικό δικαίωμα, δεν μπορεί να εργαστεί στην ανωτέρω εργασία. Μήπως δεν υφίστανται ήδη αρκετές επιβαρύνσεις που αποθαρρύνουν την συγκεκριμένη οικονομική δραστηριότητα και πρέπει να εισαχθεί ακόμα μία με το παραπάνω μέτρο ; Μήπως η απόσταση των 5 χιλιομέτρων σε πόλεις όπως η Πάτρα, η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Σύρος και η Ξάνθη εντάσσεται στο πλαίσιο του αποκλεισμού της δραστηριότητας των ενδιαφερομένων οικονομικών φορέων;