Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Γιαννακόπουλος | 23 Δεκεμβρίου 2009, 21:37
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κόπτεστε για το περιβάλλον και φορολογείτε με άσχετα κριτήρια (κυβισμό - παλαιότητα) και όχι με τις πραγματικές εκπομπές ρύπων... μήπως επειδή δεν μπορείτε να τους μετρήσετε; Η υποχρεωτική κάρτα καυσαερίων "πωλείται" συχνά χωρίς καν φυσική παρουσία του οχήματος στον εκδότη, και η τροχαία δεν την ελέγχει. Η πετρελαιοκίνηση δεν επιτρέπεται στην Αθήνα ως βρώμικη, όταν είναι γνωστό ότι οι σύγχρονοι κινητήρες diesel είναι καθαρότεροι από τους βενζινοκινητήρες (μήπως ο πραγματικός λόγος βρίσκεται στον ειδικό φόρο κατανάλωσης των καυσίμων;). Επιτρέπεται όμως στα ταξί (όπου και ευρεία φοροδιαφυγή γίνεται ούτως ή άλλως, και προκλητικές αυξήσεις στα κόμιστρα εφαρμόζονται κάθε τόσο, και προϊόν λαθρεμπορίας διοχετεύεται - θέρμανσης αντί κίνησης), ίσως γιατί ο συνδικαλιστικός τους φορέας έχει υπολογίσιμο πολιτικό βάρος; Επιτέλους, ας είμαστε λίγο ειλικρινείς! Πρόταση 1: άμεση σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους, προσκόμιση του οχήματος στα ΚΤΕΟ για μέτρηση και επιτόπου πληρωμή -παραλαβή σήματος ετησίως, και μάλιστα κυλιόμενα όλο το χρόνο ανάλογα με τα δύο τελευταία ψηφία του αριθμού κυκλοφορίας, και κατόπιν ραντεβού. Ο χρόνος και η ταλαιπωρία μάλλον θα είναι λιγότερος/η σε σχέση με το υπάρχον σύστημα και τις τράπεζες. Πρόταση 2: πετρελαιοκίνηση για όλους.