Αρχική Σχέδιο Νόμου Ρύθμιση Αγοράς ΠαιγνίωνΆρθρο 31 Παράβολα, τέλη, συμμετοχές του Δημοσίου και φόροιΣχόλιο του χρήστη Αντωνία Γαλανού | 31 Ιανουαρίου 2011, 16:11
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η φορολόγηση (παρακράτηση φόρου) των κερδών των παικτών θα πρέπει να γίνεται επιτόπου κατά την είσπραξη /καταβολή των κερδών ειδικά για τα μικρά ποσά (π.χ. έως 1,000 -2,000 ) και όχι σε δεύτερο χρόνο (π.χ. κατά την φορολογία εισοδήματος). Με τον τρόπο αυτό δεν πρέπει να απαιτείται η δήλωση από τον παίκτη των στοιχείων του όπως ΑΦΜ/ ΔΟΥ / διεύθυνση κατοικίας. 2. Πρέπει να ξεκαθαριστεί τι ορίζεται ως «κύκλος εργασιών» της επιχείρησης η οποία διαθέτει άδεια διεξαγωγής τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων. Στον «κύκλο εργασιών» θα πρέπει να αθροίζονται τα ποσά τα οποία πρωτογενώς καταβάλλονται από τους παίκτες στο παιχνίδι και όχι τα ποσά από τα κέρδη τα οποία προέκυψαν κατά την εξέλιξη του παιχνιδιού και τα οποία επαναστοιχηματίζονται (ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι). 3. Ποσοστό τουλάχιστον 80% των ποσών θα πρέπει να επιστρέφουν στους παίκτες ως κέρδη άρα το πολύ 20% θα είναι το μικτό κέρδος των επιχειρήσεων οι οποίες θα διαθέτουν άδεια διεξαγωγής τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων. Επίσης η φορολογία των επιχειρήσεων είναι 6% επί του κύκλου εργασιών (άρα περί το 30% του ποσοστού του 20%) και θα περισσεύει ένα μικτό κέρδος μείον του φόρους περί τα 14% του κύκλου εργασιών . Το ποσοστό αυτό κρίνεται ιδιαίτερα μικρό για να είναι βιώσιμο. Ενισχύοντας την θέση ότι το ποσοστό αυτό είναι μη βιώσιμο αναφέρεται ότι σήμερα οι παράνομες επιχειρήσεις διεξαγωγής τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων επιστρέφουν στους παίκτες ένα ιδιαίτερα ελκυστικό ποσοστό της τάξεως του 90%. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι σε μία τέτοια εξέλιξη ο παίκτης θα προτιμήσει την μη νόμιμη επιχείρηση η οποία του δίνει μεγαλύτερες πιθανότητες και ποσά κέρδους από την νόμιμα λειτουργούσα με το μικρό ποσοστό. Συμπερασματικά προτείνεται να μειωθεί το ποσοστό της φορολογίας από το 6% σε μία περιοχή μεταξύ 3% - 4%, ή εναλλακτικά ποσοστό 20% επί των μικτών εσόδων. Μικτά έσοδα είναι τα ποσά που στοιχημάτισαν οι παίκτες μείον τα ποσά που κέρδισαν οι παίκτες. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να αναπτυχθεί και ο ανταγωνισμός μεταξύ των αδειοδοτημένων επιχειρήσεων οι οποίες έχοντας αναλογικό φορολογικό συντελεστή θα μπορούν να επιστρέψουν περισσότερα από 80% των εσόδων στους παίκτες με αποτέλεσμα την αύξηση της χρήσης.