Αρχική Καταπολέμηση ΦοροδιαφυγήςΆρθρο 5 Αναδιοργάνωση της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών και των Δ/νσεων που τη συγκροτούν.Σχόλιο του χρήστη Γρηγόρης Λομάτης | 1 Φεβρουαρίου 2011, 19:17
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να θίξω το θέμα στελέχωσης των εφοριών. Είναι γνωστό πως στο 2011 το υπουργείο οικονομικών έχει ανάγκη από υπαλλήλους επιστήμονες της πληροφορικής. Η πληροφορική είναι το όχημα μέσω του οποίου θα γίνει πιο αποδοτική και αντικειμενική η φορολόγηση. Άλλωστε η εμπειρία πολλών χωρών αυτό έχει δείξει. Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα παρατηρείται το φαινόμενο υπάλληλοι που προσλήφθηκαν ως πληροφορικοί σε ΔΟΥ να απασχολούνται παντού στα τμήματα της εφορίας εκτός από το αντικείμενο για το οποίο προσλήφθηκαν. Οι προϊστάμενοι ΔΟΥ βλέποντας κοντόφθαλμα αντί να εκμεταλλευτούν τις γνώσεις αυτών των ατόμων τους τοποθετούν σε πόστα που κάλλιστα θα μπορούσε να απασχοληθεί ένας ΔΕ Εφοριακός και πολύ πιο αποδοτικά μιας και έχει τις αντίστοιχες γνώσεις. Άρα προτείνω να γίνουν 1)αυτοτελή γραφεία τεχνικής υποστήριξης ΔΟΥ (στα πρότυπα των ΠΛΗΝΕΤ του υπουργείου παιδείας)τα οποία δεν θα υπάγονται στον εκάστοτε έφορο αλλά θα υποστηρίζουν κάποιες ΔΟΥ ταυτόχρονα ώστε να ασχολούνται μόνο με την παροχή μηχανογραφικών λύσεων ή εναλλακτικά 2)προτείνω το προσωπικό να απασχολείται στις θέσεις για τις οποίες προσλαμβάνεται θέτοντας πιο αυστηρή την τήρηση του καθηκοντολογίου των υπαλλήλων πληροφορικής.