Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΕΓΚΤΩΝ Υστερα από διαγωνισμό διορίστηκα σε θέση εφοριακού υπαλλήλου .Υπηρέτησα σε εσωτερικά τμήματα των Δ.Ο.Υ (Κ.Β.Σ, Εισοδήματος και Κεφαλαίου ) καθώς και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών επί δέκα τέσσερα ολόκληρα χρόνια, για να κριθώ ικανή για το τμήμα ελέγχου παρότι είμαι Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ενώ υπάλληλοι απόφοιτοι γυμνασίου ,μεταταγέντες από Ολυμπιακή –κέτερινγκ, ΕΥΠ ,μηχανογραφικά κέντρα Υπουργείων και Οργανισμών κλπ, που είχαν διορισθεί χωρίς διαγωνισμό με τη γνωστή στην πατρίδα μας μέθοδο <>βρέθηκαν να υπηρετούν στα τμήματα ελέγχου και να καταλαμβάνουν θέσεις προϊσταμένων. Η αξιοκρατία δεν έχει να κάνει μόνο με αντικειμενικά κριτήρια πτυχίο –μεταπτυχιακό –βαθμός πτυχίου, θέσεις ευθύνης όπως λαμβάνονταν μέχρι σήμερα ,έχει να κάνει με τα ουσιαστικά ποσόντα των υπαλλήλων όπως αυτά διαμορφώθηκαν μέσα από την πορεία τους στη δημόσια υπηρεσία. Ο μοναδικός τρόπος για να αξιολογηθούν δίκαια οι ελεγκτές του Υπουργείου Οικονομικών είναι ο γραπτός διαγωνισμός με επικάλυψη των ονομάτων των διαγωνιζομένων .(όπως οι πανελλήνιες). Οι ποσοστώσεις δεν είναι δίκαιες και δεν οδηγούν σε καλή λειτουργία των υπηρεσιών . Οι ελεγκτές του Υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να επιτελέσουν το έργο τους θα πρέπει να γνωρίζουν τουλάχιστον τους παρακάτω νόμους αλλά και τις εγκυκλίους τις υπουργικές αποφάσεις τις ατομικές λύσεις τις αποφάσεις των δικαστηρίων που εκδόθηκαν για την εφαρμογή τους. Φορολογία Νόμος σελίδες ΚΒΣ 1037 Εισόδημα 540 ΦΠΑ 308 Ποινολόγιο 50 Φ.Μ.Α.Π 50 Φ.Σ.Κ, Κ.Ν.Τ.Χ 200 Αναπτυξιακοί 500 Μόνο οι εγκύκλιοι , που εκδόθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών για το έτος 2010 ανέρχονται σε 207 . Επομένως στην πρώτη εφαρμογή του νόμου και για λόγους αντικειμενικούς οι μόνοι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων που έχουν τη γνώση των παραπάνω αντικειμένων είναι οι εφοριακοί υπάλληλοι.Αν το ποσοστό των υπαλλήλων αυτών περιοριστεί στο 20% τότε το 80% των υπαλλήλων που θα επιλεγούν ως ελεγκτές θα είναι αδύνατο να επιτελέσουν το έργο για το οποίο επιλέγησαν ,τα φορολογικά έσοδα θα μειωθούν και η φοροδιαφυγή θα αυξηθεί δεδομένου ότι η ελλειπής κατάρτιση των ελεγκτών θα γίνει γνωστή στην αγορά και θα την οδηγήσει σε ασυδοσία. Με γραπτό διαγωνισμό στον οποίο θα συμμετέχουν όσοι επιθυμούν από τους Δημοσίους Υπαλλήλους ( ανεξάρτητα από την υπηρεσία που υπηρετούν) που έχουν τα τυπικά προσόντα τα παραπάνω αντιμετωπίζονται ικανοποιητικά. Η τοποθέτηση να γίνει σύμφωνα με τη σειρά του πίνακα επιτυχόντων.(Ο πρώτος Προιστάμενος ΕΘΕΚ κλπ) Οι επιλεγέντες ελεγκτές να δόσουν εξουσιοδότηση για άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών τους και να γίνει πραγματικός έλεγχος πόθεν έσχες .Περαιτέρω σε όσους διαπιστωθεί ότι δεν συνάδει η περιουσιακή τους κατάσταση με τα δηλωθέντα εισοδήματα να επιστρέψουν στις αρχικές τους θέσεις αν δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί πειθαρχικό αδίκημα.(πχ αν η κάλυψη των αγορών είναι με κέρδη από τυχερά παιχνίδια, αν τα ακίνητα περιήλθαν στους δικαιούχους με δικαστικές αποφάσεις-αγωγή σε τρίτο ότι το ακίνητο ανήκε στην οικογένειά του κλπ. ) Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να γίνει η επιλογή του προσωπικού και για τις Δ.Ο.Υ. Εξάλλου ήδη θα έχετε διαπιστώσει την αποτυχία των προϊσταμένων που επιλέγησαν για Δ/ντές Δ.Ο.Υ. Η αποτυχία ήταν αναπόφευκτη δεδομένου ότι στην πλειονότητα των υπηρεσιών τοποθετήθηκαν προϊστάμενοι υπάλληλοι που ήταν προϊστάμενοι εσωτερικών τμημάτων Έσοδα, Κ.Β.Σ, Μητρώο, Εισόδημα ,ΦΠΑ ,Κεφάλαιο και ως εκ της θέσης τους γνώριζαν μικρό μόνο κομμάτι των εργασιών της Δ.Ο.Υ αλλά και υπάλληλοι που είχαν επιλεγεί (με αναξιοκρατικά κατά κανόνα κριτήρια ) επόπτες ελέγχου και προϊστάμενοι υπηρεσιών.