Αρχική Ταμείο Παρακαταθηκών και ΔανείωνΆρθρο 20 Σύσταση Γενικής Γραμματείας Δημόσιας ΠεριουσίαςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 28 Μαρτίου 2011, 21:34
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα συμφωνήσω με τις προτάσεις που αναφέρονται στη συγκέντρωση όλων των δημόσιων περιουσιακών στοιχείων (όλων των Υπουργείων, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ, Ταμείων) κάτω από τη στλεγη της νέας γραμματείας. Θεωρώ πολύ σημαντικό τη δημιουργία ενός ενιαίου μητρώου για την καταγραφή και παρακολολυθηση όλων των στοιχείων. Αυτό προυποθέτει τη μηχανογράφηση όλων των υπηρεσιών με ένα πληροφοριακό σύστημα το οποίο θα διασυνδέει όλες τις πληροφορίες και κατηγορίες ακινήτων και περουσιακών στοιχείων ανεξαρτήτως το ποια επιμέρους υπηρεσία θα τα παρακολουθεί και θα τα καταγράφει. Άρα χρειάζεται σίγουρα η ψηφιοποίηση όλων των στοιχείων που υπάρχουν και η διασυνδεσή τους σε ένα κοινό ΟΠΣ. Ειδικά για τις Κτηματικές υπηρεσίες είναι ζωτικής σημασίας πέραν της μηχανογράφησης που απαιτείται (δεν υπάρχει τίποτα) στα πλαίσια ενός ΟΠΣ να ψηφιοποιηθεί όλο το αρχείο (Βιβλία Καταγραφής σε συνδυασμό με τους φακέλους των ακινήτων που περιέχουν κρίσιμα στοιχεία όπως τίτλους ιδιοκτησίας, τοπογραφικά διαγράμματα, σχετικούς νόμους,...) Τέλος, καλό θα ήταν να επανεξεταστούν συνολικά οι νόμοι που διέπουν τα θέματα τηξς δημόσιας περιουσίας ώστε να απλοποιηθούν και να εκσυγχρονιστούν όπου είναι δυνατόν. Σίγουρα η δημιουργία εξειδικευμένης ομάδας από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους που να ασχολείται με θέματα Δημόσιας Περιουσίας είναι απαραίτητη.