Αρχική Ταμείο Παρακαταθηκών και ΔανείωνΆρθρο 8 Οργανωτική διάρθρωση ΟΔΔΗΧΣχόλιο του χρήστη Kώστας | 29 Μαρτίου 2011, 13:17
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συγκέντρωση νέων αρμοδιοτήτων και υπερεξουσιών στα χέρια ενός φυσικού προσώπου (επικεφαλής ενός δημόσιου οργανισμού) προφανώς δεν συνάδει με τον «ευέλικτο δημόσιο τομέα». Η Διεύθυνση Διαχείρισης Κρατικών Διαθεσίμων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), τα χρόνια της λειτουργίας της έχει αποτελέσει μια δημόσια υπηρεσία άξια προς μίμηση. Αποτελεσματική στο έργο της, αποτελεί μια από τις λίγες κερδοφόρες δημόσιες υπηρεσίες με τα εκατομμύρια ευρώ που έχει συμβάλει άοκνα να εισρεύσουν στα κρατικά ταμεία υπό την μορφή εσόδων (profits) για το Ελληνικό Δημόσιο. Λειτουργώντας με απολύτως διαφανείς διαδικασίες και συστήματα, με προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως από τα εξειδικευμένα τμήματα διαχείρισης διαθεσίμων των τραπεζών είναι κατά γενική ομολογία των αντισυμβαλλόμενων τραπεζών μια δημόσια υπηρεσία που είναι ευτύχημα να συνεργάζεται κάποιος μαζί της. Η επικείμενη αφαίρεση αρμοδιοτήτων από την 49η Δ/νση Διαχείρισης Κρατικών Διαθεσίμων θα δώσει ένα καίριο πλήγμα στην αρχαιότερη από συστάσεως Ελληνικού κράτους και μοναδική δημόσια υπηρεσία (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους) που αναφέρεται και στο Σύνταγμα μας. Είναι κοινή πεποίθηση πως το παραγόμενο έργο εκ μέρους των Υπηρεσιών του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους τυγχάνει της συνολικής αναγνώρισης και αποδοχής όχι μόνο των Ελλήνων πολιτών αλλά και διεθνών οργανισμών (ΙΜF, World Bank κλπ). Τελικά, ίσως αυτό που απαιτείται είναι μια μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο των εργαζομένων στην ιστορικότερη και πιο οργανωμένη ελληνική Δημόσια Υπηρεσία