Αρχική Ταμείο Παρακαταθηκών και ΔανείωνΆρθρο 20 Σύσταση Γενικής Γραμματείας Δημόσιας ΠεριουσίαςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Σ. | 29 Μαρτίου 2011, 19:25
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επανερχόμενος και σε συνέχεια των όσων κατωτέρω αναφέρω, θέλω να συμπληρώσω και τα εξής : ποια αρμοδιότητα θα εξασκήσει η υπό σύσταση Γραμματεία και από που θα αντλήσει στοιχεία προκειμένου να διαχειριστεί την όποια Δημόσια Υπηρεσία; Αν υπέθετε κανείς ότι στην 10η Δ/νση Δημόσιας Υπηρεσίας, -αυτή που υπάγεται σήμερα απευθείας στον Υπουργό Οικονομικών-, υπάρχουν οι φάκελλοι των ακινήτων του Δημοσίου και ότι επομένως είναι πολύ απλό να μεταβιβαστούν στη νεοσύστατη Γραμματεία, ή άσχετος με το θέμα είναι, ή πάρα πολύ σχετικός με τις διαδικασίες που ακολουθούν οι κατά τόπους Κτηματικές Υπηρεσίες, οι οποίες αν και εκ του νόμου υποχρεώνονται να ενημερώνουν για τις όποιες μεταβολές υφίστανται τα δημόσια ακίνητα, περί άλλων τυρβάζουν. Ενημερώνουν κατά το δοκούν αυτή την Διεύθυνση, με αποτέλεσμα, ενώ οι φάκελλοι των ακινήτων στις Κτηματικές, ξεχειλίζουν από έγγραφα μεταβολών, αιτήσεις πολιτών για εκποίηση -και όχι καταπατητών όπως με εντελώς παραπλανητική διάθεση αποκαλούνται, ακόμη και από τους ίδιους τους νόμους που αφορούν την εκποίηση σε αυτούς δημόσιων ακινήτων, όλως ενδεικτικά ν.357/76 -, η παραπάνω Διεύθυνση και ουσιαστικά ο ίδιος ο Υπουργός δεν γνωρίζουν ούτε καν που βρίσκονται τα ακίνητα του Δημοσίου. Αν λοιπόν η υπό σύσταση Γραμματεία, έρθει ουσιαστικά να αντικαταστήσει την παραπάνω Διεύθυνση στις αρμοδιότητές της, τότε θα έχει γίνει ακόμη μια τεράστια τρύπα στο νερό. Το ζουμί είναι στις Κτηματικές Υπηρεσίες, οι οποίες ερήμην(;) των αρμόδιων Υπουργών, διακινούν τα δημόσια ακίνητα εδώ και δεκαετίες, κάτω από την μύτη τους, σε αγαστή συνεργασία με το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, το οποίο δεν φείδεται γνωμοδοτήσεων -μη δεσμευτικών πάντα για τα Δικαστήρια- με τις οποίες παρέχεται αφειδώς χείρα βοηθείας στις Κτηματικές Υπηρεσίες, προκειμένου το κρέας να βαφτίζεται ψάρι και τα Δημόσια ακίνητα να μεταβιβάζονται με νομιμοφανείς διαδικασίες, σε συγκεκριμένα διαπλεκόμενα πρόσωπα. Μετά τα παραπάνω, είναι νομίζω σαφές ότι όποιο όργανο και αν συσταθεί, με όποιες υπερεξουσίες και αν εξοπλιστεί, δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει επ' ωφελεία του Ελληνικού Λαού, αφού δεν θα έχει την κατάλληλη πληροφόρηση-φακέλλους ακινήτων-, ούτε και το κατάλληλο προσωπικό-υπηρεσίες ΚΕΔ και ΚΥΔ-. Τέλος και για τον φίλο που αναφέρεται στα πολύπαθα ακίνητα της Πρόνοιας, να τον ενημέρωσω ότι σύμφωνα με τον σχετικό νόμο, τα ακίνητα που παραχωρήθηκαν σε αυτή, αλλά δεν τα αξιοποίησε αυτή εντός 20ετίας από την παραλαβή τους, πρέπει να τα επιστρέψει στην κατά τόπο αρμόδια ΚΥΔ πρώην ΔΑΠ, ενώ για το θέμα της στελέχωσης της Υπηρεσίας με παρέδρους του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, έχω να σχολιάσω, ότι δεν πρέπει να μπερδεύουμε τις εκ του νόμου αρμοδιότητες, με τις εν τοις πράγμασι δραστηριότητες του εν λόγω Συμβουλίου, το οποίο πολλάκις, ως μη όφειλε γνωμοδότησε ανοίγοντας δρόμο σε καταπατήσεις εις βάρος των συμφερόντων του Δημοσίου (βλ. υπόθεση Βατοπαιδίου).