• Σχόλιο του χρήστη 'Kostas Liaros' | 23 Δεκεμβρίου 2009, 21:00

    Αξιότιμοι κύριοι, κατ' αρχάς συγχαρητήρια για την ανάθεση του δύσκολου αυτού υπουργείου, κατά δεύτερον καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που έχετε να φέρετε εις πέρας. Ανήκω και εγώ στην παρεξηγημένη αυτή "φυλή" των ταξιτζήδων, που εξαιτίας κάποιων ασυνείδητων, πρέπει να απολογούμαστε 30.000 άνθρωποι σε όλη τη χώρα. Ας προσπαθήσουμε ομως να δούμε το θέμα αντικειμενικά, ως προς τις σκέψεις φορολόγησης. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο στο 100% και το δουλεύουμε. Έστω ότι βγάζουμε λοιπόν 100 ευρώ την ημέρα (ρεπορτάζ μεγάλης εφημερίδας) με εργασία πενθήμερη, πάμε στα 3.000 το μήνα. Σωστά? Και έρχεται η εφημερίδα και λέει να φορολογηθούμε με αυτό το ποσό. Μα είναι ποτε δυνατόν? Μονο το πετρέλαιο είναι τουλάχιστον 30 ευρώ απ' αυτά. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ! Συντήρηση το αυτοκίνητο? Δεν μιλάμε για το Ι.Χ κύριοι, μιλάμε για το αυτοκίνητο της δουλειάς μας. Ασφάλεια 1500 το χρόνο? ΟΑΕΕ πανω απο 3.000 το χρόνο? Οδική βοήθεια? ΦΠΑ 600 ευρώ το χρόνο? Τέλη κυκλοφορίας? Αστάθμητοι παράγοντες? (Τρακαρίσματα, ασθένεια, κούρσες "δωρεάν" κ.τ.λ) Μετά από όλα αυτά, πρέπει ο επαγγελματίας, να ζήσει την οικογένειά του και να κρατάει ένα συγκεκριμένο ποσόν, προκειμένου σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα να αλλάξει το - ήδη μισοκατεστραμμένο - αυτοκίνητό του. Σε κάθε περίπτωση νομίζω όλοι αποδεχόμεστε να συμβάλλουμε σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση για τη χώρα μας. Και να βοηθήσουμε την κυβέρνηση να ανταπεξέλθει των δυσκολιών. Όμως προσέξτε κύριοι:Αν πάρουμε έναν επαγγελματία και του σταματήσουμε, εμμέσως πληνσαφώς - το επάγγελμα, βοηθάμε κανέναν? Ούτε τους αριθμούς βοηθάμε, ούτε το κράτος. Γνώμη μο λοιπόν ειναι να παραμείνει ο τεκμαρτός τρόπος φορολόγησης, έστω και αυξημένος, και να μην καθιερωθεί λογιστικός τρόπος φορολόγησης, που είναι αμφίβολο αν θα συνεισφέρει στα κέρδ περισσότερο. Νομίζω ένα ποσόν γύρω στα 20.000 Εύρώ για τον ιδιοκτήτη και οδηγό και ένα 15.000 γι αυτόν που νοικιάζει το ΤΑΧΙ είναι σχετικά λογικό και μπορούμε να ανταπεξέλθουμε... Ευχαριστώ.