• Σχόλιο του χρήστη 'Olga Andrioti' | 18 Μαΐου 2010, 19:13

    Καταρχήν συγχρητήρια για την ιδεα της ηλεκτρονικης διαβουλευσης και για την προσπαθεια σας να παταξετε τη φοροδιαφυγη. Πιστεύω ότι η λύση της ηλεκτρονικης καρτας που θα καταγράφει τα στοιχεια της αποδειξης στο ΑΦΜ του καταναλωτή και του εμπόρου είναι η καλύτερη καθώς ο περισσότερος κόσμος ούτε εξοικίωση με τα ηλεκτρονικά μέσα έχει ούτε είναι εφικτό να καταγράφει σε ηλεκτρονικές φόρμες όλες τις αποδείξεις. Εξάλλου κάτι τέτοιο θα είχε τον κίνδυνο να γίνουν λάθη ή και ηθελημένα κάποιος να καταχωρεί ποσά για αγορές που δεν έκανε προκειμένου να έχει φοροαπαλλαγή. Μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω ότι το Υπουργειο Οικονομικων μπορει να ελέγξει και πολυ περισσότερο να διασταυρώσει δεκάδες εκατομμύρια αποδείξεων. Παράλληλα όμως πιστευω ότι α) ειναι αναγκαία η ηλεκτρονική πρόσβαση του πολίτη στο αρχείο των αποδειξεων του π.χ μεσω του Taxis ανα πάσα στιγμη ετσι ώστε να ελέγχει αν έχουν καταχωρηθει ή αν π.χ υπάρχει κάποιο λάθος και β) θα πρέπει να δίνεται και η "παραδοσιακή" απόδειξη ώστε να υπάρχει η δυνατότητα εκ των υστερων διορθωσης τυχον λαθων. Η ιδέα αυτή δεν είναι ούτε πρωτότυπη ούτε επαναστατική. Ετσι λειτουργουν π.χ τα προγράμματα επιβράβευσης επιβατων των αεροπορικων εταιριων εδω και χρονια. Το ίδιο μπορεί να γίνει και σε όλους τους άλλους επαγγελματιες π.χ γιατρους, δικηγόρους, μηχανικους κτλ