• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 18 Μαΐου 2010, 23:55

    Η Δημοκρατία είναι να λέει καθένας την άποψή του. Όμως όποιος διαφωνεί η στείρα αρνησει προβάλλει ή δεν έχει καταλάβει το μέτρο. Το μέτρο είναι το εξής: 1)Ο φορολογούμενος. Τι ποιο απλό από αυτό που κάνει τώρα ο κάθε παππούς, να δίνει στο ταμείο τη καρτούλα του, όπως κάνει στο ΛΙΝΤΛ ή στο Βασιλόπουλο ή σε οποιαδήποτε σουπερμαάρκετ, (άρα το πρόσχημα της δυσκολίας στη χρήση αποτελεί ουτοπικό καθώς το τωρινό μέτρο με τη συλλογή αποδείξεων είναι ποιό δύσκολο), 2)Η επιχείρηση. Συνδέει το καλώδιο της ταμιακής ή του φορολογικού μηχανισμού στη πρίζα του τηλεφώνου και με το πάτημα ενός κουμπιού έτοιμοι.Όσο και αν δεν το ξέρετε, οι λογιστές των επιχειρήσεων κάνουν κάτι πολύ ποιό περίπλοκο, που έχει και τσουχτερά πρόστιμα για τις επιχειρήσεις, κάτι που ονομάζεται "συγκεντρωτική τιμολογίων". (θεωρία νούμερο δύο στείρα και αυτή). 3)Η Ανθρωπινη φύση Το μόνο που δεν μπορώ να αντικρούσω με τίποτα είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων....(όσοι το θέτουν ως επιχείρημα έχουν απόλυτο δίκιο). Αυτό το μέτρο το είχα προτείνει και στο σχόλιο μου στη Δημόσια Διαβούλευση που είχε γίνει για το Φορολογικό Νομοσχέδιο το Νοέμβρη. Υπενθυμίζω ότι το σύστημα αυτό, θα πρέπει να διευρυνθεί και στις συναλλαγες χονδρικής, μεταξύ επιτηδευματιών (Β2Β) σε συνδιασμό με την υποχρεωτική χρήση φορολογικών μηχανισμών από όλους, επίσης τέρμα τα χειρόγραφα παραστατικά με τη χρήση μίνι ΕΑΦΔΣΣ "μηχανισμών- εκτυπωτών" που θα "θεωρούν" τα χειρόγραφα παραστατικά. Τα οφέλη θα είναι πολύπλευρα. (Καταπολέμιση των Πλαστών-εικονικών, αύξηση εσόδων ΦΠΑ, καταπολέμιση της φοροδιαφυγής, καταπολέμιση των "διπλών" ταμειακών, δυνατότητα περισσότερων και γρηγορότερων φορολογικών έλεγχων "χωρίς μίζες", άμεση αποπληρωμή χρεών προς το δημόσιο, κ.α.) Τα δύσκολα σημεία είναι: α)να υπάρχει η δυνατότητα μην είναι οn-line η συνδεση σε πραγματικό χρόνο (π.χ. να γίνεται τουλάχιστον 1 φορά μηνιαίως), β)η διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, η δυνατότητα αμφίδρομης χρήσης μεσω διαδυκτιου των δεδομένων από τους διαφερόμενους (επιχειρήσεις και πολίτες) , γ)η απώλεια των καρτών από τους πολίτες, δ)η διαχείρηση του όγκου των στοιχείων από τη ΓΓΠΣ κ.α. Ευχαριστώ Υ.Γ. Τα παραστατικά του συστήματος, που αφορούν υπουργεία και Ν.Π.Δ.Δ. να είναι προσβάσιμα από οποιοδήποτε πολίτη (π.χ. μέσω διαδυκτίου), γιατί έτσι προωθείτε τη διαφάνεια,αξιότιμε κύριε Προθυπουργέ...