• Σχόλιο του χρήστη 'Αποσπόρης Αντώνης' | 27 Ιουλίου 2012, 11:45

    Πήρα σύνταξη απο ΔΕΚΟ . Γνωρίζω πολύ καλά 30 χρόνια τώρα την γιγάντωση του δημόσιου τομέα. Όταν διορίστημα το 1971 και πρότεινα να εισηγηθούμε την κατάργηση ενός στατιστικού πίνακα γιατί δεν ενδιέφερε κανένα , η απάντηση του προισταμένου ήταν ότι αν αρχίσουμε και καταργούμε διάφορα αντικείμενα έστω και άν είναι άχρηστα θα πρέπει να απολυθώ. Το Οργανόγραμμα ξεχείλωσε για να δημιουργηθούν θέσεις Δ/ντων , Υποδ/ντών κλπ , δεν υπάρχει βάση στην πυραμίδα της ιεραρχίας , η πυραμίδα είναι ανάποδα με την μύτη κάτω. Οι πραγματικές ανάγκες που εξυπηρετούνται απο τις Δημόσιες Υπηρεσίες είναι πολύ λιγότερες απο αυτές που αναφέρονται στο Οργανόγραμμα. Αυτά σαν αναγκαιότητα υπηρεσιών οι οποίες θα φανούν άν αποδεικνύονται με πραγματικές ανάγκες και όχι περιγραφικά σε έντυπα σαν έκθεση ιδεών ,δουλειές οι οποίες δεν γίνονται ποτέ. Ως προς την ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών πρός τον πολίτη ένα είναι το μέτρο που κάνει τον δημόσιο υπάλληλο να φοβάται γενικά και αόριστα και είναι τυπικός κάθε λεπτό. Ο έλεγχος να γίνεται απο τον "ανώνυμο πελάτη ", ελεγκτή ο οποίος δεν θα παρουσιάζεται επίσημα στην ελεγχόμενη υπηρεσία , που τις περισσότερες φορές γνωρίζαμε ότι θα έχουμε έλεγχο και είμαστε τυπικοί. Ένα σώμα ελεγκτών που θα ξεκινάνε κάθε πρωϊ και εκείνη την ώρα θα μαθαίνουν τον προορισμό τους . Ετσι θα σταματήσουν οι αυταρχικές συμπεριφορές προς τους πολίτες ,οι άσκοπες απαιτήσεις δικαιολογητικών,οι εικονική κίνηση σε μία υπηρεσία,που θα μπορούσε να γίνει με άλλο τρόπο και με άλλο μέσο.