• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΥ' | 30 Ιουλίου 2012, 12:46

    Πειραιάς 30-7-2012 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ Της Αγγελικής Στεφανάκου Σύμφωνα με το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου όπου επιχειρείται η ρύθμιση θεμάτων δημοσιονομικού ενδιαφέροντος περιστολής δημοσίων δαπανών και δημοσιονομικών ελέγχων όπου αναρτήθηκε στις 26 Ιουλίου 2012 προτείνονται τα εξής: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ Α.) Αλλαγή στο δικονομικό σύστημα εφαρμογής νομικής διαδικασίας αυτεπάγγελτου ελέγχου οικονομικών στοιχείων. Όταν, ύστερα από έκβαση δίκης όπου αφορά διατροφή ανήλικων τέκνων υπάρξουν απτά στοιχεία ψευδών δηλώσεων οικονομικού ενδιαφέροντος, άμεση ποινική δίωξη από το αρμόδιο δικαστήριο με εντολή ελέγχου του Προέδρου Έδρας όπου απεφάνθει της απόφασης διαταγής πληρωμής διατροφής από τις αρμόδιες αρχές (π.χ. Σ.Δ.Ο.Ε.). Διατηρώντας ο άμεσος δικαιούχος της διατροφής τα δικαιώματά του για αποζημίωση και πληρωμή ΑΜΕΣΑ της διατροφής, ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία έχουμε ως αποτέλεσμα την γρήγορη επίλυση οικονομικών διαφορών και απολαβών αφού η μέχρι τώρα διαδικασία ήτο ως εξής: Αγωγή στα Αστικά Δικαστήρια ο έχων την επιμέλεια των ανήλικων τέκνων ανά διετία, αναμονή άνω της διετίας για την απόφαση, ποσοστιαία του ποσού πληρωμή για απόγραφο προς δυνατότητα κατάσχεσης, επιπλέον δικαστικά έξοδα δυσβάσταχτα συνήθως (με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα διαζευγμένων μητέρων) για κατάσχεση εις χείρας τρίτου ή κατάσχεση ακινήτου, ποινική δίωξη με μηνυτήριο αναφορά για μη καταβολή του επιδικασθέντος ποσού με τελική έκβαση την πολυέξοδη και πολύχρονη άνευ ουσιαστικού-πρακτικού αποτελέσματος!!!! Β.) Άνεση και αμεσότητα στην πρόσβαση προσωπικών δεδομένων οικονομικών στοιχείων από Αρμόδια Όργανα ελέγχου του Υπουργείου Οικονομικών χωρίς την καθυστέρηση αλληλογραφίας μεταξύ των αρμόδιων υπηρεσιών Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου σε πολίτες/επιχειρήσεις που «χρήζουν» παρακολούθηση με συγκεκριμένα κριτήρια και ιδιαιτερότητες. Γ.) Αλλαγή του ηλεκτρονικού αρχείου με εφαρμογή «υπενθύμισης» σε φορολογικές δηλώσεις όπου παρουσιάζουν δυσανάλογες αυξομειώσεις την τελευταία πενταετία και ετήσια εισοδήματα άνω των 200.000 ευρώ. Δ.) Μετακίνηση υπαλλήλων από άλλα Υπουργεία στο Υπουργείο Οικονομικών προς πλήρωση θέσεων ίδρυσης Ειδικού Τμήματος Ελέγχου των ως άνω προτάσεων. Ε.) Επανέλεγχος και εφαρμογή χαρακτηρισμού κατηγοριών αμεσότητας πληρωμών χρηματικών ενταλμάτων όπου αφορούν πληρωμές εξόδων και διαχείρισης Δημοσίου Χρήματος από τις Διευθύνσεις Οικονομικών των εκάστοτε Υπουργείων. ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ Α.) Έλεγχος στην αγορά ακινήτων και οικονομοτεχνική μελέτη αγοράς ακινήτου στέγασης Δημόσιας Υπηρεσίας και όχι ενοικίασης της, διότι κατόπιν πρόσφατων δημοσιεύσεων υπήρξαν δυσανάλογα υπέρογκα ποσά πληρωμών μισθωμάτων Υπηρεσιών . Β.) Επιβράβευση επιχειρήσεων που συνεργάζονται με τον Δημόσιο Τομέα και απασχολούν ανέργους που είναι εγγεγραμμένοι στον Ο.Α.Ε.Δ. Γ.) Φοροαπαλλαγές σε επιχειρήσεις που κάνουν δωρεές άνω του ποσού των 100.000 ευρώ ετησίως σε Δημόσιους Φορείς με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνεται ο Δημόσιος Οικονομικός Προϋπολογισμός . Δ.) Αλλαγή στο εργασιακό καθεστώς με δυνατότητα διαδοχικής απασχόλησης Δημόσιου και Ιδιωτικού Φορέα κυρίως στον Κλάδο Υγείας . Παράδειγμα 1 : Έστω ότι Ειδικός Ιατρός Εργασίας όπου ανήκει στον Ιδιωτικό Τομέα και δεν απασχολείται στον Δημόσιο συνεργαστεί με τις Διευθύνσεις Επιθεώρησης Εργασίας του Δημοσίου για συμμετοχή του σε Επιτροπές Ελέγχου. Καλύπτει πρακτικά τις άμεσες ανάγκες του Δημοσίου χωρίς να επιβαρύνει τον Ετήσιο Προϋπολογισμό με την πρόσληψή του παρά μόνο με την ωριαία αποζημίωσή του και τα οδοιπορικά έξοδα. Επαναφορά των Ειδικών Αδειών Βαρέων Ανθυγιεινών και επιβράβευση των απασχολουμένων στις κατηγορίες που απασχολούνται με ραδιενεργά υλικά γενικότερα, με ηθικές και υλικές απολαβές με αποτέλεσμα την άμεση αποκατάσταση αίσθησης Δικαίου και εξομάλυνσης του τρόπου και τόπου εργασιακών συνθηκών που δυστυχώς σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες Καθεστώτος Ασφάλειας Εργασίας και εφαρμογής αυτών είναι πολύ μεγαλύτερο το κόστος και δεν δύναται στην παρούσα φάση να υλοποιηθούν. Ε.) Πειραματική Υλοποίηση Πρατηρίου Ελληνικών Προϊόντων στις κτιριακές εγκαταστάσεις Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Πειραιά με δικαιούχους, εκτός των Υπαλλήλων Σωμάτων Ασφαλείας και όλων των κατοίκων Πειραιώς και Νήσων με ετήσιο εισόδημα που δεν υπερβαίνει τις 18.000 ευρώ και χρηματοδότησή του από το Ταμείο Λεσχών με δυνατότητα μέρος των καθαρών κερδών να αφομοιώνονται στα Ταμεία συνταξιοδότησης των Υπαλλήλων του Πυροσβεστικού Σώματος και δυνατότητα εφαρμογής του Προγράμματος και για άλλες κατηγορίες όπως ανάλογο Πρατήριο από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης . Έτσι έχουμε νέους πόρους χρηματοδότησης Δημόσιων Ταμείων Συνταξιοδότησης και μείωση από τον Ετήσιο Κρατικό Προϋπολογισμό. Παράδειγμα: Στηριζόμενη στις αρχές της Κοινωνικής Αλληλεγγύης και την ανάγκη από κοινού ανάπτυξης δράσεων κατά του Παγκόσμιου φαινόμενου φτώχειας που βρίσκεται προ των πυλών ακόμη και των Ελλήνων συναδέλφων αλλά και του κοινωνικού αποκλεισμού, είναι αναγκαίο όλοι μας να δράσουμε για να αντιμετωπίσουμε την ύφεση και να ενεργοποιηθούμε ως πολίτες και ειδικά ως Ένστολοι Πολίτες. Απαιτούνται λοιπόν άμεσες και βιώσιμες λύσεις αντιμετώπισης και συμμετοχής από όλους όσους δύναται, ακόμη και σε τοπικό επίπεδο για την άρση των στερεότυπων και της έλλειψης κοινωνικής συνείδησης. Αποστολή και σκοπός του Πρατηρίου Ελληνικών Προϊόντων εντός των κτιριακών εγκαταστάσεων της Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πειραιά είναι η προμήθεια προς τους Πυροσβεστικούς Υπαλλήλους και του Πολιτικού Προσωπικού αλλά και των οικογενειών τους με τα απαραίτητα αγαθά σε ανταγωνιστικές τιμές σε σύγκριση με αυτές του εμπορίου. Πέραν αυτού, συνεπάγεται και η στήριξη τόσο των προϊόντων Ελληνικής προέλευσης όσο και η μείωση του οικογενειακού προϋπολογισμού κόστους διαβίωσης όπου όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικά έχει πληγεί το ετήσιο εισόδημα των Υπαλλήλων Σωμάτων Ασφαλείας. Έτσι διευκολύνεται ψυχολογικά και οικονομικά η καθημερινότητα των Πυροσβεστικών Υπαλλήλων απαλλάσσοντας τους από το καθημερινό άγχος της προμήθειας των απαραίτητων αγαθών για την διαβίωσή τους αλλά και το χρονικό κέρδος αφού ως γνωστών ο/η Πυροσβεστικός/η Υπάλληλος εργάζεται χωρίς συγκεκριμένο ωράριο, όλο το 24ωρο, χωρίς να έχει την πολυτέλεια του ελεύθερου χρόνου. Κατόπιν τούτου, εννοείται πως, ορθή διαδικασία είναι η Ίδρυση Πρατηρίου Ελληνικών Προϊόντων ΕΝΤΟΣ των κτιριακών εγκαταστάσεων διότι βοηθάει στην εξοικονόμηση πιθανού ενοικίου στέγασης αυτού, με αποτέλεσμα σημαντική μείωση λειτουργικών εξόδων αλλά και ως προς την διαμόρφωση πιο προσιτών τιμών πώλησης προϊόντων. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι οι υπάλληλοι που θα εργάζονται ως συντηρητές και πωλητές στο πρατήριο ΔΕΝ θα είναι Μάχιμοι Πυροσβεστικοί Υπάλληλοι, ούτε Πολιτικό Προσωπικό αλλά απλοί πολίτες που θα προσληφθούν με σύμβαση εργασίας και θα αμείβονται από τα έσοδα του πρατηρίου. Αυτό προτείνεται πρώτον για την ίδρυση νέων θέσεων εργασίας και δεύτερον για την μη έλλειψη Πυροσβεστικών Υπαλλήλων από τα βασικά καθήκοντά τους . Έτσι με το πέρας του χρόνου θα δημιουργηθεί μια αυτοτελή μονάδα και αυτοσυντήρητη επιχείρηση όπου μέρος των κερδών θα παραχωρούνται στο ταμείο συνταξιοδότησης των Πυροσβεστικών Υπαλλήλων. Ωράριο λειτουργίας: Προτείνεται από τις 07:00π.μ. έως και 15:00μ.μ. η πρώτη βάρδια και από τις 15:01μ.μ. έως και τις 23:00μ.μ. όλες τις ημέρες τις εβδομάδας πλην των επίσημων αργιών. Σημειώνεται πως, αφενός μεν, με αυτό το ωράριο θα εξυπηρετούνται όλοι οι συνάδελφοι, αφετέρου δε, θα υπάρξουν περισσότερες θέσεις εργασίας σε απλούς πολίτες. Στόχος πρατηρίου βραχυπρόθεσμα: Η άμεση εξοικονόμηση πόρων και δημιουργία θέσεων εργασίας τόσο για το Πυροσβεστικό Σώμα και τους Πυροσβεστικούς Υπαλλήλους όσο και η Κοινωνική Προσφορά σε απλούς πολίτες που την συγκεκριμένη χρονική περίοδο χρήζουν άμεσης υποστήριξης συντηρώντας πάντα την αξιοπρέπεια της Ελληνικής οικογένειας μέσω της κάλυψης βασικών αγαθών. Στόχος πρατηρίου μακροπρόθεσμα: Η ανάπτυξη του πρατηρίου σε όλους τους τομείς εμπορικής συναλλαγής όπου θα εμπεριέχει και την χονδρική πώληση σε εταιρείες που ίσως υπάρξει η αποκλειστική διακίνηση των προϊόντων τους. ΣΤΑΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 1ο Στάδιο: Είδη πρώτης ανάγκης όπως τρόφιμα και προϊόντα μη ευπαθή όπου δεν χρειάζονται ψυγείο προς συντήρησή τους. Αναλυτικότερα: Γάλατα εβαπορέ, ρύζι, ζυμαρικά, αλεύρι, όσπρια, λάδι, ζάχαρη, καφέ, κονσέρβες, παιδικές κρέμες, παξιμάδια, φρυγανιές, μπισκότα κ.λ.π. Χαρτικά, απορρυπαντικά, σαπούνια, σαμπουάν, χλωρίνη, σφουγγάρια, σκούπες ,πάνες , μωρομάντιλα κ.λ.π. 2ο Στάδιο: Προσθήκη ψυγείων και καταψύξεων για τρόφιμα και ποτά όπου χρειάζονται συντήρηση εντός ψυγείου ή κατάψυξης. Προσθήκη προϊόντων ένδυσης και υπόδησης για όλες τις ηλικίες. Αναλυτικότερα: Κρέατα, ψάρια, λαχανικά γάλατα, τυριά, γιαούρτια κ.λ.π. Ρούχα, παπούτσια, λευκά είδη κ.λ.π. 3ο Στάδιο: Παροχή υπηρεσιών. Προσθήκη προϊόντων απασχόλησης παιδιών και όχι μόνο. Ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά είδη. Αναλυτικότερα: Κομμωτήριο γυναικών κ.λ.π. Ραφείο κ.λ.π. Παιχνίδια και βιβλία για όλες τις ηλικίες κ.λ.π.. Ψυγεία, τηλεοράσεις, κουζίνες, Η/Υ, κ.λ.π. Ίδρυση και Χρηματοδότηση Τα στελέχη και οι αρμοδιότητές τους θα ορίζονται για αρχή από τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος με ειδική διάταξη όπως προβλέπεται από το άρθρο 149 του Κ.Ε.Υ.Π.Σ. αλλά θα παρακολουθούνται και θα επιτηρούνται από τον Διοικητή της Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πειραιά όπου και θα στεγάζεται το πρατήριο. Σύμφωνα με το άρθρο 149 του Κ.Ε.Υ.Π.Σ. (άρθρο 20 ΠΔ 426/1991) όπου αφορά Λέσχες και Πρατήρια, δύναται με απόφαση του Αρχηγού του Π.Σ. να συσταθεί η Ίδρυση και Λειτουργία του Πρατηρίου Ελληνικών Προϊόντων με πόρους από το Ταμείο λεσχών. Λόγω όμως και του Κοινωνικού χαρακτήρα που θα έχει το εν λόγω Πρατήριο, δύναται να ζητηθεί και επικουρικά η αρωγή από Υπουργεία που εφαρμόζουν τις διατάξεις της υπ’ αρίθμ. 1098/2008/ΕΚ Απόφασης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων της 22ας Οκτωβρίου 2008, σχετικά με το Ευρωπαϊκό Έτος Καταπολέμησης της Φτώχειας και του Κοινωνικού Αποκλεισμού-Έτος 2010. Δικαιούχοι 1. Οι εν ενεργεία ή αποστρατεία Πυροσβεστικοί Υπάλληλοι, Πολιτικό προσωπικό και οι οικογένειές τους. 2. Τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπήρων Πολέμου ’40-’41. 3. Τα προσωπικό (στρατιωτικό και πολιτικό) των άλλων κλάδων Ειδικών Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας. 4. Οι Υπάλληλοι των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων ΑΕΒΕ, ΕΒΟ και ΠΥΡΚΑΛ. 5. Τα μέλη της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος. 6. Τα μέλη της Ένωσης Πτυχιούχων Ηλεκτρολόγων Εναέριας Κυκλοφορίας Ασφάλειας Ελλάδος. 7. Τα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αποστράτων Αξιωματικών Σωμάτων Ασφαλείας. 8. Τα μέλη του Πανελλήνιου Συνδέσμου Πολεμιστών Εκστρατευτικών Σωμάτων Μέσης Ανατολής –Ριμινιτών-Ιερολοχιτών. 9. Οι Δημοτικοί Υπάλληλοι του Δήμου Πειραιά. 10. Οι έχοντες κάρτα ανεργίας . 11. Τα Άτομα με Αναπηρία και οι οικογένειές τους. 12. Οι καρκινοπαθείς και οι οικογένειές τους. 13. Οι οικογένειες που είναι δημότες Πειραιά και έχουν ετήσιο εισόδημα έως και 18.000 ευρώ. 14. Οι πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες . 15. Οι μονογονεϊκές οικογένειες. 16. Οι οικογένειες των θυμάτων από σεισμούς, πλημμύρες και τρομοκρατικές ενέργειες. ΣΤ.) Ίδρυση Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος προς στήριξη της Οικολογικής Ανάπτυξης Βιομηχανικών Περιοχών. Παράδειγμα: Δημιουργία Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος που αφορά κυρίως την δανειοδότηση μεγάλων βιομηχανιών για την ανέγερση (εξ αρχής) οικολογικής βιομηχανικής μονάδας με κεφάλαια τόσο από την Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και τα έσοδα Δήμων αλλά και από ιδιώτες. Η ανάληψη και η άσκηση δραστηριότητας πιστωτικών ιδρυμάτων στο κοινοτικό δίκαιο διέπεται από την Οδηγία 2006/48/ΕΚ. Λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις στις χρηματοπιστωτικές αγορές, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προχώρησαν στην έκδοση της Οδηγίας 2002/87/ΕΚ σχετικά με την συμπληρωματική εποπτεία πιστωτικών ιδρυμάτων, ασφαλιστικών επιχειρήσεων και επιχειρησιακών επενδύσεων χρηματοπιστωτικού ομίλου ετερογενών δραστηριοτήτων. Όσο για το Ελληνικό Τραπεζικό Δίκαιο, η λειτουργία πιστωτικών ιδρυμάτων διέπεται κατά κύριο λόγω από τους νόμους 1665/1951 και 2076/92, ενώ οι κανόνες εποπτείας των τραπεζών αρθρώνονται γύρω από τις εξής πράξεις του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος: - ΠΔ/ΤΕ 2053/92, ορισμός των ιδίων κεφαλαίων - ΠΔ/ΤΕ 2054/92, συντελεστής φερεγγυότητας - ΠΔ/ΤΕ 2246/93, εποπτεία μεγάλων χρηματοδοτικών ανοιγμάτων και - ΠΔ/ΤΕ 2577/2006, αρχές λειτουργίας των Συστημάτων Εσωτερικού Ελέγχου και Πιστωτικών και Χρηματοδοτικών Ιδρυμάτων. Επιπλέον με το νόμο 2396/96 ενσωματώθηκε στην Ελληνική νομοθεσία η Οδηγία 93/6/ΕΟΚ για την επάρκεια των ιδίων κεφαλαίων των Πιστωτικών Ιδρυμάτων για την κάλυψη των κινδύνων αγοράς του χαρτοφυλακίου συναλλαγών. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε καλύτερη και οικονομικότερη διαχείριση του δημοσίου χρήματος με απόλυτη διαφάνεια αφού ως γνωστών η δανειοδότηση υπό μορφή leasing είναι ευνοϊκότερη από πολλές απόψεις όταν μία από αυτές είναι η επιστροφή φόρου αλλά και η αποπληρωμή του μισού κεφαλαίου σε τοκοχρεωλυτικές δόσεις ενώ η αποπληρωμή του υπόλοιπου μισού κεφαλαίου μπορεί να αποδοθεί από τον συνδυασμό της υποχρεωτικής ασφαλιστικής κάλυψης του ακινήτου με επενδυτικό-αποταμιευτικό κεφάλαιο στην λήξη του δανείου. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Ο επιχειρηματίας χρειάζεται κεφάλαιο 100.000 ευρώ. Απευθυνόμενος στην Τράπεζα και διαπραγματευόμενος την αποπληρωμή του δανείου βάζει για 15 έτη μηνιαίες τοκοχρεωλυτικές δόσεις το μισό κεφάλαιο, δηλαδή τις 50.000ευρώ και έχοντας το δικαίωμα να αποπληρώσει το υπόλοιπο κεφάλαιο του δανείου του, δηλαδή τις υπόλοιπες 50.000ευρώ με το πέρας των δόσεων, στην λήξη του δανείου σε 15 έτη. Συγχρόνως, αφού είναι υποχρεωμένος να ασφαλίσει την επιχείρησή του αλλά και το δάνειό του μέσω τραπέζης διαμορφώνει το ασφαλιστικό του πρόγραμμα και σε αποταμιευτικό για 50.000ευρώ.Σύμφωνα λοιπόν με τον τρόπο επένδυσης της ασφαλιστικής εταιρείας το κεφάλαιο των 50.000ευρώ αποταμιεύονται με λιγότερο κόστος από τον δανειστή από ότι να ξεχρέωνε το δάνειό του με το επιτόκιο που επιβαρύνει η τράπεζα το πρόγραμμα δανειοδότησης leasing. Έτσι, σε 15 χρόνια που θα πρέπει να αποπληρώσει το υπόλοιπο κεφάλαιο του δανείου του θα έχει σίγουρα το ποσό από την ασφαλιστική εταιρεία και επιπλέον για αυτά τα 15 χρόνια θα έχει εκμεταλλευτεί 100.000ευρώ ενώ ουσιαστικά θα πληρώνει δόσεις για 50.000ευρώ. Ζ.) Μετατροπή των ποινών εκεί που κρίνεται εφαρμόσιμο σε κοινωφελή εργασία και απασχόληση αυτών των ομάδων στην συντήρηση και καθαριότητα πάρκων, δημοτικών χώρων, κ.λ.π. Η μετατροπή καταδικαστικής απόφασης σε παροχή κοινωφελούς εργασίας γίνεται μόνο όταν η απόφαση της ποινής φυλάκισης είναι εξαγοράσιμη. Η δε βεβαίωση περί αποδοχής κοινωφελούς εργασίας είναι έγκυρη μόνον όταν χορηγηθεί από φορέα που συμπεριλαμβάνεται στην λίστα των φορέων(ΦΕΚ 17/13-01-2005). Σύμφωνα λοιπόν με το νόμο 3904/2010 του Π.Κ. (ΦΕΚ Α’ 218/23-12-2010) έχουμε εξορθολογισμό και βελτίωση στην απονομή της ποινικής δικαιοσύνης. Βάση του άρθρου 3 του Ν 3904/2010 ο τίτλος και το άρθρο 100 του Π.Κ. αντικαθίστανται ως εξής: Αναστολή σε ποινές άνω των 3 ετών, αναστολή υπό επιτήρηση… : Αν κάποιος καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης μεγαλύτερη των τριών ετών και συντρέχει στο πρόσωπό του η προϋπόθεση του άρθρου 99 παρ. 1, το δικαστήριο διατάσσει την αναστολή εκτελέσεως της ποινής υπό όρους και υπό την επιμέλεια και επιτήρηση επιμελητή κοινωνικής αρωγής… Άρθρο 4: Στο άρθρο 105 του Π.Κ. προστίθεται παράγραφος 3 ως εξής και η παράγραφος 3 έως 5 αναριθμούνται σε 4 έως 6…: Παράγραφος 3: Σε ποινές φυλάκισης που δεν έχουν μετατραπεί, αν έχει εκτιθεί με οποιονδήποτε τρόπο το 1/5 αυτών, το Τριμελές Πλημμελειοδικείο του τόπου κράτησης μετατρέπει το επόμενο 1/5/αυτών σε χρηματική ποινή και διατάσσει την απόλυση του κρατουμένου, εκτός αν με ειδική αιτιολογία κρίνει από την εν γένει συμπεριφορά του κατά τον χρόνο έκτισης της ποινής ότι η χρηματική ποινή δεν αρκεί για να αποτραπεί ο κατάδικος από την τέλεση άλλων αξιόποινων πράξεων… Με εκτίμηση Αγγελική Στεφανάκου Για περαιτέρω διευκρινήσεις επί των Προτάσεων δύναστε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά στην διεύθυνση: a_stefanakou@yahoo.gr Τηλεφωνικά: 6949076677 Ταχυδρομικά: Γκούρα 65, Πειραιάς , Τ.Κ. 18546