Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή είμαι Μηχανικός Πληροφορικής σε Δημόσια Υπηρεσία, και βλέπω καθημερινά το αίσχος της Γραφειοκρατείας και πόσο πολύ κοστίζει αυτό στο κράτος, πιστεύω ότι η Δημόσια Διοίκηση πρέπει να επανασχεδιαστεί ξεκινώντας από το πολύ χαμηλό επίπεδο, και όχι να δημιουργούνται νέες Διευθύνσεις (μπαλώματα) για τον έλεγχο των εξόδων του κράτους. Για παράδειγμα, η αλληλογραφία (έγγραφα - σήματα) γιατί να μην έρχεται - φεύγει μόνο σε email; Γιατί πρέπει να σπαταλάμε τόσο χαρτί για αυτή; Γιατί πρέπει να την βγάζουμε φωτοτυπία τόσες φορές όσα τα άτομα που αφορά; Γιατί να νοικιάζουμε/αγοράζουμε φωτοτυπικά μηχανήματα τα οποία είναι ακριβά; Γιατί να πληρώνουμε toner για fax μηχανήματα, εκτυπωτές και φωτοτυπικά. Θα έπρεπε με Νόμο, ο κάθε δημόσιος υπάλληλος να έχει email. Κάθε Δημόσιος φορέας να έχει email Certificate (για λόγους ασφαλείας). Η αλληλογραφία να γίνετε μόνο ηλεκτρονικά. Έπειτα κάθε Δημόσια Υπηρεσία πρέπει να έχει Μηχανογράφηση. Δεν είναι δυνατόν να έχει προχωρήσει τόσο πολύ ο τομέας της Πληροφορικής και το Ελληνικό Δημόσιο να μην το εκμεταλλεύεται. Δημιουργήστε ένα τμήμα Πληροφορικής, κοινό για όλο το Δημόσιο, με δημόσιους υπαλλήλους ΠΕ, ΤΕ Πληροφορικής (με αποδεδειγμένη εμπειρία στο χώρο), με έργο να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν σε κοινή πλατφόρμα κάθε παράρτημα του Δημοσίου Τομέα. Με σωστή στρατηγική, αν υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, θα αποφέρει μεγάλο όφελος στο κράτος και στον πολίτη.