Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο πλαίσιο της περιστολής των δημοσίων δαπανών, καιρό τώρα αναρωτιέμαι πώς γίνεται να κάνουμε λόγο για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων που περισσεύουν, όταν σε κάθε περιφέρεια, δήμο, Υπουργείο και άλλες υπηρεσίες, υπάρχουν τουλάχιστον δύο έως έξι δικηγόροι με πάγια αντιμισθία που παράλληλα με τους ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟΥΣ μισθούς τους ασκούν και το επάγγελμά τους κανονικά. Επιπλέον, αυτοί οι προνομιούχοι δικηγόροι, όχι μόνο δεν βρίσκονται ποτέ στην υπηρεσία τους αλλά και όταν υπάρχει λόγος παράστασης δικηγόρου για υπόθεση της Υπηρεσίας συχνά δίνονται οι υποθέσεις σε άλλους δικηγόρους προκειμένου να συμμετέχουν και άλλοι στο μοίρασμα των χρημάτων του κράτους. Επιπλέον, είναι ενδιαφέρον να εξεταστεί αν ανοίκουν στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα ή στον κώδικα των ιδιωτικών υπαλλήλων.Γιατί αυτοί δεν μπορούν να απολυθούν ποτέ; Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τους ιατρούς που είναι διορισμένοι στις Περιφερειακές Ενότητες και στους Δήμους. Λαμβάνουν τον ίδιο μισθό με τον γιατρό του νοσοκομείου, χωρίς να έχουν τον όγκο δουλειάς τους ούτε και τις ευθύνες για διαγνώσεις, αφού δεν κάνουν ποτέ. Ωστόσο και τα επιδόματά τους πέρνουν και καθημερινό 8ωρο έχουν. Δείτε αυτές τις περιπτώσεις με άλλη οπτική και όχι με βάση το γεγονός ότι θίγοντας αυτές τις κατηγορίες υπαλλήλων θίγονται δικοί σας συνάδελφοι.