Αρχική Τροποποίηση συνταξιοδοτικής νομοθεσίαςΆρθρο 14: ΘητείαΣχόλιο του χρήστη Όλγα Παππά | 30 Ιανουαρίου 2013, 18:22
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρ. 14 παρ. 2. Αν και ζούμε σε εποχή πλήρους εξειδίκευσης σε όλα τα επαγγέλματα, με το παρόν (περιορισμό της θητείας του ελεγκτή σε 12 έτη) νομοθετείται η απαξίωση της ολοένα αυξανόμενης προστιθέμενης αξίας που δίνει στην Υπηρεσία του η εμπειρία του ελεγκτή. Τα υποκείμενο των ελέγχων της ΕΔΕΛ, λόγω του ότι ο έλεγχος διενεργείται σε δείγμα και δεδομένου ότι οι σύνθεση των ελεγκτικών ομάδων μεταβάλλεται , σχεδόν σπάνια είναι το ίδιο για την ίδια ελεγκτική ομάδα ( με εξαίρεση τις εποπτεύουσες Υπηρεσίες για τις οποίες είναι θετικό να γνωρίζεις τις αδυναμίες τους). Καταργείται πλέον η έννοια του έμπειρου ελεγκτή και ενώ οι απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αυξάνονται μέσα από ένα πλέγμα Κανονισμών και διαδικασιών που και οι ίδιοι οι ελεγκτές της ΕΕ παραδέχονται ότι είναι άκρως απαιτητικό και γραφειοκρατικό, αποφασίζεται η αποπομπή των ελεγκτών άσχετα με το τι σχήμα θα μείνει πίσω και πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι. Στην ΕΕ οι ελεγκτές μετά από 5αετία αλλάζουν ελεγκτικό αντικείμενο αλλά δεν αποπέμπονται από το ελεγκτικό έργο. Ήδη με υπηρεσιακές μετακινήσεις που γίνονται πολύ συχνά μεταξύ των Δ/νσεων του ΓΛΚ , τις περισσότερες φορές χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αποδυνάμωσή τους, οι Υπηρεσίες χάνουν τη δυναμική τους και έτσι η Δημόσια Διοίκηση παραπαίει στο λαβύρινθο της πολυνομίας με θεσμοθετημένες διαδικασίες που απαιτούν αποκωδικοποίηση μετά από αμέτρητες παραπομπές σε διάσπαρτες διατάξεις νόμων. Έχει νόημα να παίρνουμε σύνταξη ως «σοφοί» ή αυτό που θα αφήσουμε σ΄αυτούς που θα μας διαδεχτούν, ώστε να μην είναι αναγκασμένοι να αρχίσουν από όπου και εμείς ξεκινήσαμε; Πόσοι δεν βρεθήκαμε μετά από μετακίνηση σε Υπηρεσία που δεν υπήρχε κάποιος «παλαιός» να μας δείξει τη δουλειά. Δεν είναι παράδοξο λοιπόν γιατί οι υπηρεσίες δεν «δουλεύουν» όπως θα έπρεπε. Αρ.14 παρ.3 . Προς το τέλος της η παράγραφος είναι ασύντακτη «… Διευθύνσεις των οποίων…». Γενικότερα η παράγραφος είναι ακατανόητη. Δημοσιονομικό έλεγχο ασκούν επίσης κατά κύριο λόγο και οι ΥΔΕ (Υπηερσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου) που υπάγονται στη ΓΔΔΕ. Τι ισχύει για τους ελεγκτές αυτούς; Αρ. 14 παρ. 4. Ο υπάλληλος-ελεγκτής μετά τα 6 έτη δεν μετέχει σε ελέγχους για 2 έτη και δύναται να τοποθετείται ως ελεγκτής στην άλλη Γεν. Δ/νση .Τοποθέτηση σημαίνει …μετακίνηση!