Αρχική Επιτροπή ΚεφαλαιαγοράςΆρθρο 28:Τροποποιήσεις του πδ 237/1986Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Φαλίδας | 1 Φεβρουαρίου 2013, 21:22
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήταν χρήσιμο εφόσον πλέον η δημιουργία και η ενοποίηση ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων είναι εύκολα εφικτή να ισχύσει αντίστοιχο μέτρο και για τον έλεγχο ΚΤΕΟ των οχημάτων. Δηλαδή το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να ενημερώνει αυτόματα την Γ.Γ.Π.Σ.(Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων) για το ποια οχήματα δεν περνούν εμπρόθεσμα (ίσως με μία περίοδο χάριτος π.χ. τρίμηνο) από έλεγχο ΚΤΕΟ και για εκείνα να επιβάλλεται αυτόματα! ημερήσιο πρόστιμο (ίσως ποσοστό του παραβόλου ελέγχου) μέσω της εφορίας στον ιδιοκτήτη από την πρώτη εκπρόθεσμη ημέρα και όχι από την πρώτη ημέρα του τέταρτου εκπρόθεσμου μήνα. Ο έλεγχος ΚΤΕΟ θα γίνεται μόνο εφόσον ο ιδιοκτήτης εξοφλήσει τουλάχιστον ένα ποσοστό του προστίμου (π.χ. 40% εφόσον αυτό ξεπερνά στο σύνολο π.χ. τα 100 ευρώ) στο σημείο ελέγχου. Η επιβολή του προστίμου θα αναστέλλεται! με την επίσκεψη του οχήματος στο σημείο ελέγχου ΚΤΕΟ. Εάν ο έλεγχος ολοκληρωθεί επιτυχώς τότε η επιβολή του προστίμου παύει οριστικά. Σε διαφορετική περίπτωση(όταν δηλαδή δίνεται προθεσμία επανελέγχου) να ενημερώνεται η βάση δεδομένων και να τίθεται εκ νέου η μέτρηση του τριμήνου χάριτος από την καθορισμένη ημερομηνία επανελέγχου του οχήματος. Κατά τον επανέλεγχο δεν ισχύει η προϋπόθεση που ισχύει παραπάνω. Σε περίπτωση παρέλευσης του τριμήνου εφαρμόζεται εκ νέου η ίδια διαδικασία επιβολής του προστίμου. Τα πρόστιμα και οι ποινές του Κ.Ο.Κ. σχετικά με τα μη εφοδιασμένα με σήμα ΚΤΕΟ οχήματα ισχύουν κανονικά ανεξάρτητα από το παραπάνω πρόστιμο. Η εν λόγω πρόταση βοηθά αφενός ως κίνητρο τους ιδιοκτήτες για τον έγκαιρο έλεγχο ΚΤΕΟ προς αποφυγή του προστίμου, αφετέρου διασφαλίζει ότι μεγαλύτερος αριθμός οχημάτων είναι ασφαλή και εφόσον το ΚΤΕΟ προαπαιτεί και έλεγχο καυσαερίων όχι περισσότερο από το επιτρεπτό ρυπογόνα. Τα έσοδα από το παραπάνω πρόστιμο θα ήταν σκόπιμο να διατίθενται για την βελτίωση των οδηγικών συνθηκών (οδοστρώματα, σημάνσεις) αλλά και την χρηματοδότηση επιμορφωτικών προγραμμάτων σχετικών με την οδική ασφάλεια κ.α.