Αρχική Επιτροπή ΚεφαλαιαγοράςΆρθρο 28:Τροποποιήσεις του πδ 237/1986Σχόλιο του χρήστη Σάββας Αμοιρίδης | 1 Φεβρουαρίου 2013, 23:42
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί Κύριοι ή Κυρίες Εφόσον κάποιος πολίτης έχει στην ιδιοκτησία του αυτοκίνητο ή δίκυκλο που χρησιμοποιεί κατά ένα χρονικό διάστημα του χρόνου μόνο είτε λόγο χρήσεως αυτοκινήτου (κάποιος το θέλει για αγροτικές εργασίες σαν δεύτερο ή για οτιδήποτε άλλο) ή καιρικών συνθηκών (χρησιμοποιεί το δίκυκλο μόνο το καλοκαίρι) και τον υπόλοιπο χρόνο το έχει σταθμευμένο και ακίνητο σε ιδιωτικό του χώρο στάθμευσης χωρίς να ενοχλεί κανέναν ή να καταλαμβάνει δημόσιο χώρο, πού παρανομεί αν το έχει ανασφάλιστο? Εφ' όσον το όχημα συλληφθεί να κυκλοφορεί, κατά την άποψή μου, ο νόμος θα πρέπει νάναι αμείλικτος και αυστηρότατος αλλά με τον παραπάνω τρόπο το μόνο που επιτυγχάνει, κατά την άποψή μου, είναι η συσσώρευση των πολιτών στις εφορίες προς παράδοση - παραλαβή πινακίδων και η άσκοπη δαπάνη εργατοωρών των δημοσίων λειτουργών. Μετά από τα παραπάνω προτείνεται ο εν λόγο Νόμος να διαμορφωθεί κατάλληλα ούτως ώστε να υφίστανται τις συνέπειες όποια οχήματα βρεθούν να κυκλοφορούν ανασφάλιστα από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα και όχι όλα ανεξαιρέτως του αν κυκλοφορούν ή όχι καθώς επίσης να διαμορφωθούν από τις ασφαλιστικές εταιρείες <> μηνιαία που να μπορεί να αγοράσει ο ασφαλιζόμενος αναλόγως του χρονικού διαστήματος που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το όχημά του. Διαφορετικά μου δίδεται προσωπικά η εντύπωση πως πρόκειται απλώς για ένα ακόμη φοροεισπρακτικό μέτρο και πασιφανώς άδικο. Μετά τιμής Σάββας Αμοιρίδης.