Αρχική Επιτροπή ΚεφαλαιαγοράςΆρθρο 28:Τροποποιήσεις του πδ 237/1986Σχόλιο του χρήστη Δαμιανός | 3 Φεβρουαρίου 2013, 11:24
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο μέχρι τώρα επιτόπιος έλεγχος των οχημάτων από την Τροχαία, σχετικά με τη συμμόρφωση των ιδιοκτητών τους ως προς την υποχρέωση ασφάλισης των οχημάτων τους, είναι ξεπερασμένος αλλά κυρίως έχει αποδειχθεί αναποτελεσματικός. Επιτέλους με τον υπό διαβούλευση νόμο εισάγεται ηλεκτρονικός έλεγχος όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων που φέρουν άδεια κυκλοφορίας είτε κινούνται είτε βρίσκονται σταθμευμένα. Είναι πολύ σημαντική η προσθήκη του εδαφίου: «Η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της αδείας κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή η λειτουργία του αυτοκινήτου.», δηλαδή κάθε όχημα που φέρει πινακίδες κυκλοφορίας υποχρεούται σε ασφάλιστική κάλυψη. Προτείνω στην παρ.4 αρθ.5 β. Το χρηματικό πρόστιμο να επιβάλλεται εκ νέου ανά εξάμηνο σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Σε περίπτωση δε που το χρηματικό πρόστιμο δεν καταβληθεί εμπρόθεσμα και ο ιδιοκτήτης του οχήματος δε συμμορφωθεί με την υποχρέωση ασφάλισης του οχήματός του, να προβλεφθεί ποινή αφαίρεσης του οχήματος από τον ιδιοκτήτη υπέρ του Δημοσίου. Προκειμένου να ληφθεί μέριμνα για τα οχήματα που δε φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας (οι ιδιοκτήτες έχουν παραδώσει τις πινακίδες για την αποφυγή καταβολής τελών κυκλοφορίας), άρα δεν υπόκεινται σε υποχρεωτική ασφάλιση, αλλά είναι σταθμευμένα σε δημόσιο δρόμο, και μόνο η στάθμευσή τους σε δημόδιο δρόμο να επιφέρει υποχρέωση ασφάλισης και η παράλειψή της να συνιστά λόγο επιβολής του σχετικού προστίμου που προβλέπεται για τα μη ασφαλισμένα οχήματα.