Αρχική Επιτροπή ΚεφαλαιαγοράςΆρθρο 28:Τροποποιήσεις του πδ 237/1986Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 3 Φεβρουαρίου 2013, 19:57
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 28:Τροποποιήσεις του πδ 237/1986 Αν και η σχετική νομοθεσία αναφέρει πως 'Η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της αδείας κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή η λειτουργία του αυτοκινήτου', θα ήταν καλό να λάβετε υπόψη σας, σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, περιπτώσεις όπου οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, ναι μεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά δεν κινούν τα αυτοκίνητά τους για ποικίλους λόγους. Για παράδειγμα, απουσιάζουν στο εξωτερικό ή αδυνατούν να πληρώσουν τα σχετικά τέλη ασφάλισης. Ειδικότερα αν το αυτοκίνητο βρίσκεται σταθμευμένο σε ιδιωτικό χώρο (πάρκινγκ) καλό θα ήταν να εξαιρείται από τη νέα αυτή ρύθμιση. Το παραπάνω βέβαια δεν είναι δυνατόν να διασταυρωθεί μέσω του αρχείου του Υπουργείου Οικονομικών, με αποτέλεσμα να υπάρξουν πρόστιμα και υποχρέωση ασφάλισης, τα οποία δε θα μπορούν κατ' ουσίαν να εξοφληθούν, δεδομένης και της ακινησίας των οχημάτων. Με άλλα λόγια θα ήταν σημαντικότερο να υπάρξει διόρθωση της διάταξης αυτής εξαιρώντας όλα τα μέσα που αποδεδειγμένα δεν μετακινούνται (υπεύθυνη δήλωση, έγγραφα που αποδεικνύουν τη διαμονή στο εξωτερικό ή αδυναμία οδήγησης κ.λ.π - Στην Αγγλία υπάρχει το Statutory Off Road Notification το οποίο αποδεικνύει το ανωτέρω και δεν υποχρεώνει τους κατόχους σε ασφάλιση). Σε όποια άλλη περίπτωση η διάταξη θα δημιουργήσει πανικό σε ιδιοκτήτες αυτής της κατηγορίας, πιθανή κατάθεση πινακίδων, χωρίς ουσιαστικά να μπορέσει το μέτρο αυτό να εξυπηρετήσει την είσπραξη επιπλέον μερισμάτων από την ασφάλιση των οχημάτων. θεωρώ πως ο διαχωρισμός σε κατηγορίες είναι απαραίτητος.