Αρχική Επιτροπή ΚεφαλαιαγοράςΆρθρο 28:Τροποποιήσεις του πδ 237/1986Σχόλιο του χρήστη Γιώργος | 3 Φεβρουαρίου 2013, 20:13
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η όλη διαδικασία, αρχικά φαίνεται αποτελεσματική, ως προς την επίτευξη της πάταξης κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων. Πρέπει όμως να ληφθούν υπόψη τα εξής: - Κάποιοι παραδίδουν τις πινακίδες κυκλοφορίας για ένα έτος, διότι δεν δύνανται να πληρώσουν, λόγω προσωρινών οικονομικών προβλημάτων, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. - Σύμφωνα με την παρ.2 του σχεδίου η υποχρέωση ασφάλισης συνδέεται μόνο με την κατοχή άδειας κυκλοφορίας, πράγμα που σημαίνει ότι ακόμη κι αν ο ιδιοκτήτης παραδώσει τις πινακίδες λόγω αδυναμίας πληρωμής των τελών κυκλοφορίας (που αναγκαστικά ακινητοποιεί το όχημα και δεν υπάρχει κίνδυνος κυκλοφορίας ανασφαλίστου) θα βρεθεί αντιμέτωπος με την υποχρεωτική ασφάλιση που απαιτεί τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα για ένα έτος. - Στην περίπτωση αυτή για να αποφύγει τις διοικητικές ποινές της μη ασφάλισης θα πρέπει να "ξεφορτωθεί" το όχημα, δηλαδή να το πουλήσει. Αποτέλεσμα είναι αυτοί που δυσκολεύονται να διατηρήσουν το όχημά τους να αναγκαστούν όχι να το ακινητοποιήσουν, αλλά να το χάσουν οριστικά και το επίπεδο διαβίωσής τους να μειωθεί δραματικά εξαιτίας μιας προσωρινής οικονομικής στενότητας. Αν η κυβέρνηση επιμείνει στην ψήφιση του παρόντος, θα πρέπει να συσχετίσει την υποχρέωση ασφάλισης με την κατοχή των πινακίδων κυκλοφορίας, που είναι μια λύση όχι τόσο αποτελεσματική, αλλά περισσότερο ανθρώπινη. Αν σε συνδυασμό με το προηγούμενο, εξετασθεί η δυνατότητα διάσπασης των τελών κυκλοφορίας σε 3 ισόποσες δόσεις που θα αφορά την κυκλοφορία στα 3 4μηνα του έτους, αφενός θα ασφαλίζονται όσα κυκλοφορούν, αφετέρου θα μπορεί ο ιδιοκτήτης να παύει την κυκλοφορία του οχήματος, παραδίδοντας τις πινακίδες για ενα 4μηνο, απαλλασσόμενος από κάθε τέλος (ασφάλιση - κυκλοφορία). Έτσι κι εγώ θα ασφαλίζω και κυκλοφορώ τη μηχανή μου 8 μήνες το χρόνο, αποδίδοντας έσοδα στο κράτος. Αν ψηφιστεί αυτούσιο το άρθρο, θα την πουλήσω. Σίγουρα η παραπάνω πρόταση είναι περισσότερο επίπονη ως προς την υλοποίηση, προστατεύει όμως τους αδύνατους. Τέλος, η επιφόρτιση της ΕΛ.ΑΣ. με εκατοντάδες χιλιάδες παραβάσεις ανά 6μηνο θα αποτελέσει μεγάλο φόρτο και σε μείωση του επιπέδου αστυνόμευσης σε μια περίοδο έξαρσης της εγκληματικότητας.