Αρχική Ενσωμάτωση της οδηγίας 2011/16/ΕΕΆρθρο 36: Διενέργεια εξετάσεωνΣχόλιο του χρήστη Σαμάνθα Καρρά REV, Μέλος Δ.Σ. Σ.Ε.Κ.Ε. | 26 Απριλίου 2013, 11:33
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εξεταστική διαδικασία που προτείνεται είναι ακαδημαϊκή ή επαγγελματική; Διότι η προτεινόμενη σύνθεση σαφώς υπονοεί ακαδημαϊκή κατεύθυνση. Δεν υπάρχει στην Επιτροπή ούτε ένας επαγγελματίας πιστοποιημένος εκτιμητής (!), αλλά η εξεταστική διαδικασία θα οδηγεί σε πιστοποίηση επαγγελματία ! Θεωρώ ότι η Επιτροπή πρέπει να περιλαμβάνει αναγνωρισμένης αξίας πιστοποιημένους εκτιμητές, εκπροσώπους των δύο σημαντικότερων δεξαμενών πιστοποιημένων εκτιμητών στην Ελλάδα, του Σ.ΕΚ.Ε. (Μέλος της TEGoVA) και του RICS. Όσον αφορά στο ΕΛΙΕ (του οποίου είμαι μέλος), θεωρώ ότι μπορεί να εκπροσωπείται αντίστοιχα από ένα μέλος, το οποίο όμως θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι είναι επαγγελματίας πιστοποιημένος εκτιμητής, ώστε να είναι άτομο που να παραμένει ενεργός στο επάγγελμα, αφού αυτό δεν προκύπτει από τις λοιπές διαδικασίες του ΕΛΙΕ. Η διαδικασία εξέτασης είναι εξαιρετικά ασαφής. H διαδικασία εξέτασης θα πρέπει να είναι γραπτή και να περιλαμβάνει θεωρία και επίλυση εκτιμητικού προβλήματος. Γίνομαι κουραστική, αλλά δεν πρόκειται για σχολικές εξετάσεις ή εξετάσεις πανεπιστημίου, πρόκειται για πιστοποίηση επαγγελματικών προσόντων. Δυστυχώς, αυτή η ειδοποιός διαφορά διαφαίνεται ότι δεν έχει γίνει κατανοητή.