Αρχική ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣΆρθρο 31: Αντικειμενικές δαπάνες και υπηρεσίεςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝ/ΝΑ | 3 Ιουλίου 2013, 15:33
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το να ορίζεται η ετήσια αντικειμενική δαπάνη επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης με βάση τα κυβικά εκατοστά δεν βοηθάει στην πραγματική εικόνα του κάθε φορολογούμενου αλλά και το κράτος. Αυτοκίνητο 1.800 κυβικών εκατοστών με αξία αγοράς 70.000 ευρώ έχει τεκμήριο 7.600 ευρώ, μηδενικό φόρο πολυτελείας και 330 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Σύνολο: 7.600+330=7.930 ευρώ. Αυτοκίνητο μεταχειρισμένο πενταετίας 3.000 κυβικών εκατοστών αξίας 10.000 ευρώ έχει τεκμήριο 17.800 ευρώ, 1.780 φόρο πολυτελείας και 1.000 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.Σύνολο 17800+1780+1000=20.580 ευρώ. Στην δεύτερη περίπτωση το πιθανότερο είναι να κατατεθούν επ΄ αόριστο οι πινακίδες και το κράτος να χάσει περισσότερα απ΄ όσα ελπίζει να εισπράξει. Πρόταση να υπάρχει ετήσια παλαιότητα σε κάθε αυτοκίνητο όπως στην πραγματικότητα συμβαίνει και με την πραγματική τιμή του, μέχρι την πλήρη απαξίωση του μετά την δεκαετία και με βάση αυτή την ετήσια τιμή, να εφαρμόζονται τα παραπάνω και όχι με τα κυβικά, ώστε το κράτος να εισπράττει τα τέλη κυκλοφορίας, να μην καταθέτουν πινακίδες οι φορολογούμενοι και να τα κυκλοφορούν, εισπράτοντας το κράτος και από άλλους φόρους (βενζίνη,συνεργεία κ.τ.λ)