Αρχική ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣΆρθρο 22: Εκπιπτόμενες επιχειρηματικές δαπάνεςΣχόλιο του χρήστη m. kourtesm | 3 Ιουλίου 2013, 16:24
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας, Σύμβουλοι επιχειρήσεων και εννοούμε, παροχή Συμβουλών σε θέματα υποστήριξης των επιχειρήσεων, όσο αφορά την βελτίωση των διεργασιών παραγωγής των, που αποδεδειγμένα και εννοούμε με Ιδιωτικά Συμφωνητικά κατατεθημένα στην οικία ΔΟΥ τους, κινούνται στην ΕΛληνική επικράτεια, η χρήση Ι.Χ. αυτοκινήτου που αποτελεί πάγιο της εταιρίας, ή / και χρήση Ι.Χ. οχήματος με την μέθοδο της χρονομίσθωσης από ανάλογη εταιρία που παρέχει την υπηρεσία αυτή, σαν τι λογίζονται δαπάνες κατά την χρήση τους, την συντήρηση τους, την αλλαγή ελαστικών, το μίσθωμα και σε τι ποσοστό επι της καθαρής αξίας λογίζεται ως δαπάνη αυτή ? Επιλεόν γιατί θα πρέπει να αποτελούν τεκμήριο η ύπαρξη οχημάτων, στους εταίρους μίας Ο.Ε. ως φυσικά πρόσωπα, την στιγμή που το κεφαλαιο αγοράς εάν προκειται για πάγιο στην εταιρία ή το μηνιαίο μίσθωμα έαν πρόκειται για χρονομίσθωση, διαθέτεται από τα κέρδη προ φόρου και διανομής των εταίρων. Παρακαλώ, όπως ενεργήσετε υπεύθυνα για διαμόρφωση του νέου ΦΚ, με προσανατολισμό το συμφέρον της Ελλάδας και όχι ικανοποίησης συγκεκριμένων ομάδων νεο Ελλήνων. Θα πρέπει να λογίζεται ότι πληρώνουμε φόρους για να συντάσσετε νόμους προς το συμφέρον της Πατρίδας.