Αρχική ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣΆρθρο 30: Εναλλακτικός τρόπος υπολογισμού της ελάχιστης φορολογίαςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝ/ΝΑ | 5 Ιουλίου 2013, 17:27
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο φόρος πολυτελείας είναι άδικος και πρέπει να καταργηθεί. Υπάρχουν τα τεκμήρια.Πολυτέλεια είναι τα κυβικά σε ένα αμάξι για να πηγαίνεις με ασφάλεια την τετραμελή ή πενταμελή οικογένεια σου (γιατί πάντα υπάρχει και ένας παππούς ή γιαγιά), ή να είναι ΤURBO, GTI, CABRIO;!!!!!!! Ας μπει φόρος πολυτελείας και στα αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού 1.400cc και πάνω, αξίας 35.000 ευρώ (volkswagen , audi , bmw κ.τ.λ) ή 1.800cc αξίας 70.000 ευρώ (mercedes ,audi κ.τ.λ) φόρος πολυτελείας που τελικά αυτά τα αυτοκίνητα θα αποφέρουν πολύ περισσότερα χρήματα στο κράτος από αυτοκίνητα με κυβισμό πάνω από 1.929cc που σήμερα έχουν παραδώσει πινακίδες και έχουν παντελώς απαξιωθεί.Σημειωτέον σήμερα αγοράζετε μεταχειρισμένα: MERCEDES ML350 με 12.000 ευρώ και έχει φόρο πολυτελείας 2.500 ευρώ , PORSCHE CAYENNE με 10.000 ευρώ και έχει φόρο πολυτελείας 4.000 ευρώ , KIA SORENTO με 6.000 ευρώ και έχει φόρο πολυτελείας 1.500 ευρώ ενώ MERCEDES E 200 1.800cc cabrio με αξία αγοράς 70.000 ευρώ ως καινούριο ή 45.000 ευρώ ως μεταχειρισμένο μ η δ έ ν φόρο πολυτελείας. Ε Λ Ε Ο Σ . Εγώ πάντως παρέδωσα τις πινακίδες, έχω τρία παιδιά δεν θα το πουλήσω γιατί το αγόρασα με κόπο και με χρήματα που δούλεψα και φορολογημένα και κυκλοφορώ με ένα SEAT IBIZA 1994 του πατέρα μου για όσο χρειαστεί το κράτος να αλλάξει την αδικία αυτή