Αρχική ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣΆρθρο 31: Αντικειμενικές δαπάνες και υπηρεσίεςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝ/ΝΑ | 6 Ιουλίου 2013, 15:28
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο φόρος πολυτελείας είναι άδικος και πρέπει να καταργηθεί. Υπάρχουν τα τεκμήρια.Πολυτέλεια είναι τα κυβικά σε ένα βαρύ αμάξι, για να πηγαίνεις με ασφάλεια την τετραμελή ή πενταμελή οικογένεια σου (γιατί πάντα υπάρχει και ένας παππούς ή γιαγιά), ή το να είναι CΑBRIO ΤURBO, GTI;!!!!!!! Ας μπει φόρος πολυτελείας και στα αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού 1.400cc και πάνω, αξίας 35.000 ευρώ (volkswagen , audi , bmw κ.τ.λ) ή 1.800cc cabrio αξίας 70.000 ευρώ (mercedes ,audi κ.τ.λ) που τελικά αυτά τα αυτοκίνητα θα αποφέρουν πολύ περισσότερα χρήματα στο κράτος από αυτοκίνητα με κυβισμό πάνω από 1.929cc που σήμερα έχουν παραδώσει πινακίδες και έχουν παντελώς απαξιωθεί.Σημειωτέον σήμερα αγοράζετε μεταχειρισμένα: MERCEDES ML350 με 12.000 ευρώ και έχει φόρο πολυτελείας 2.500 ευρώ , PORSCHE CAYENNE με 10.000 ευρώ και έχει φόρο πολυτελείας 4.000 ευρώ , BMW X3 ή Χ5 με 10.000 ευρώ και έχει φόρο πολυτελείας 2.500 ευρώ KIA SORENTO με 6.000 ευρώ και έχει φόρο πολυτελείας 1.500 ευρώ ενώ MERCEDES E 200 1.800cc cabrio με αξία αγοράς 70.000 ευρώ ως καινούριο ή 45.000 ευρώ ως μεταχειρισμένο μ η δ έ ν φόρο πολυτελείας. Ε Λ Ε Ο Σ Εγώ παρέδωσα τις πινακίδες, έχω τρία παιδιά δεν θα το πουλήσω γιατί το αγόρασα με χρήματα που δούλεψα και είναι φορολογημένα και κυκλοφορώ με ένα SEAT IBIZA 1994 του πατέρα μου για όσο χρειαστεί το κράτος να αλλάξει την αδικία αυτή.