Αρχική ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣΆρθρο 31: Αντικειμενικές δαπάνες και υπηρεσίεςΣχόλιο του χρήστη XK | 7 Ιουλίου 2013, 10:25
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που προξενεί επίσης μεγάλη εντύπωση είναι το ακόλουθο: "Η τεκμαρτή δαπάνη από κάθε σκάφος μειώνεται ανάλογα με την παλαιότητα του κατά ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) αν έχει περάσει χρονικό διάστημα πάνω από πέντε (5) έτη και μέχρι δέκα (10) έτη από το έτος που νηολογήθηκε για πρώτη φορά και τριάντα τοις εκατό (30%) αν έχει περάσει χρονικό διάστημα πάνω από δέκα (10) έτη." Για τα μικρά αεροσκάφη γιατί δεν ισχύει η παλαιότητα και η ακινησία όπως και στα σκάφη αναψυχής; Δηλαδή ένας αεραθλητής έχει τεκμήριο για έναν αετό 20.000€ ενώ η πραγματική του αξία είναι 4.000€ και παρόλα αυτά δεν δικαιούται της μείωσης της τεκμαρτής δαπάνης όπως οι κάτοχοι των θαλάσσιων σκαφών αναψυχής η αγορά των οποίων κυμαίνεται σε πολύ υψηλότερα ποσά. Εν κατακλείδι ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ να υπάρχει παλαιότητα στα σκάφη και στα αυτοκίνητα και να εξαιρούνται τα μικρά αεροσκάφη των αεραθλητών (ελαφρά και υπερελαφρά).