Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Χριστοφορου Δημήτρης | 23 Δεκεμβρίου 2009, 23:59
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κακά τα ψέματα το σύστημα των τελών κυκλοφορίας το οποίο υιοθετήσατε από την προηγούμενη κυβέρνηση είναι εντελώς φοροεισπρακτηκό και χωρίς καμία λογική. Ήδη ένα μεγάλο μέρος του κόσμου δυσαναχετεί γιατί ειναι ότι ποιό αδικο εχει δεχθεί ο έλληνας φορολογούμενος. Χωρίσατε τον ελληνικό λαό σε έχοντες (όσους έχουν όχημα άνω τον 2000 κυβικών) και σε μη έχοντες όσους έχουν όχημα κάτω των 2000 κυβικών. Εντελώς άδικο και αντισυνταγματικό. Διότι υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα 1400 κυβικών που κοστίζουν ακριβότερα από οχήματα 2500 κυβικών. Η δική μου πρόταση θα είναι τα τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να συνδεθούν με την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων η οποία είναι απευθείας συνδεδεμένη και με την εκπομπή ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα και όχι με τα κυβικά ή τους λεγόμενους (ελληνική εφεύρεση) φορολογήσιμους ίππους. Και μετά να χωριστούν σε κατηγορία ανάλογα με την κατηγορία ρύπων που ανήκουν (euro 1,2,3,4,5,). Έτσι λοιπόν ο καθένας θα πλήρωνε με βάσει του πόσο πραγματικά ρυπαίνει το περιβάλλον , θα έχουμε δηλαδή τέλη κυκλοφορίας και πράσινα τέλη συνδεδεμένα. Το θέμα των τεκμηρίων για να είναι δίκαιο για όλους θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν κόστος αγοράς αυτοκινήτου,κυβισμός , ιπποδύναμη, και ηλικία. Βρείτε μια φόρμουλα (εύκολο) ώστε να βγαίνει το κόστος χρήσης το οποίο θα είναι όσο το δυνατόν ποιο κοντά στο πραγματικό κόστος χρήσης .