Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1 Με το πλήθος των εξαιρεσεων ο νόμος καθίσταται δυνητικός για το ΔΗΜΌΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΌς ητοι με την παρ 1δ και 1 ε θεωρητικά μπορουν να απορριφθούν ολες οι αιτησεις ,στην συνέχεια θα εκδοθουν απο την ΚΥΔ πρωτόκολλα Διοικητικής Αποβολής και ΠΑΑΧ σε βάθος εικοσαετίας ως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία και τυχαία (?) και το παρόν νομοσχεδιο ως προθπόθεση εξαγοράς. Εαν ισχύσουν αυτά τότε θα είναι καθαρο αυτοκάρφωμα των καταπατητών.Προς αποφυγή αυτης της παρεξηγήσεως θα πρέπει να αναφερθή οτι δεν θα εκδοθούν ΠΑΑΧ για τις απορριπτικές 2.Στην παρ 3 γ θα πρέπει να αποσαφηνισθή εαν πρέπει να γινη πράξη χαρακτηρισμού και να τελεσιδικήσει. Αυτό φυσικά σημαινει 5-10 χρόνια εαν πάμε σε Α/ΒΑΘΜΙΕΣ η Β/ΒΑΘΜΙΕΣ ΕΕΔΑ. Επίσης ενω προβλέπεται κατοχή απο το 1994 και ενδέχεται προγενέστερα η εκταση να ητο χέρσα το Δασαρχείο εξετάζοντας τις Α/Φ του 1960 το πιθανότερο θα το χαρακτηρίσει δάσος. Αυτο εχει συμβεί και με τον ν 719/77 ο οποιος εθετε ως προυποθεση την καλλιεργεια 1967 εως 1977 το δασαρχειο ομως στην συνέχεια εξεταζοντας τις Α/Φ του 1960 τα χαρακτηριζε δασικά.Οπότε με το παρόν νομοσχεδιο θα πρέπει οχι μόνον να υπάρξει σχετική πρόβλεψη αλλά να ακυρωθούν και παλαιες πράξεις ως δασικά η αναδασωτέα και ειχαν εξαγορασθή με τον ν 719/77 κλπ.