Αρχική Οριοθέτηση αιγιαλού και παραλίαςΆρθρο 18: Διοικητικές κκυρώσειςΣχόλιο του χρήστη Αντώνης Μπαλτάς | 30 Απριλίου 2014, 11:10
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως σωστά επεσήμαναν οι προηγούμενοι σχολιογράφοι, η κατάργηση της ποινικής κύρωσης είναι εσφαλμένη. Ωστόσο η μέχρι σήμερα αξιόποινη συμπεριφορά που περιγράφεται από τις νομοτυπικές μορφές του ν. 2971/2001 παραμένει αξιόποινη, τουλάχιστον για τις περιπτώσεις που συντρέχει και υποβάθμιση του περιβάλλοντος κατά τους ορισμούς του ν. 1650/1986. Ωστόσο υπάρχει και η πτυχή του υπαλλήλου που δίνει παράνομη άδεια για μεταβολή αιγιαλού: με τις παρούσες διατάξεις καταβάλλεται προσπάθεια απεμπλοκής των υπαλλήλων από τις ποινικές κυρώσεις που επαπειλούνται εις βάρος όταν δίνουν σχετικές με τον αιγιαλό παράνομες άδειες, ίσως με εκμετάλλευση της ρήτρας απόλυτης επικουρικότητας του άρ. 259 ΠΚ. Το γενικότερο ρυθμιστικό πλαίσιο του ν. 1650/1986 ίσως μπορεί να οδηγήσει στην ματαίωση αυτής της προσπάθειας. Ωστόσο τα προβλήματα παραμένουν. Ο ν. 1650/1986 είναι δύσχρηστος νόμος και οι διατάξεις του άρ. 28 αυτού εξόχως περίπλοκες, σε αντίθεση με τον 2971/2001, ενώ υπάρχει δε και το ζήτημα των εκκρεμών δικών, για τις οποίες η προτεινόμενη ρύθμιση ισοδυναμεί με κρυπτοαμνηστία.