Αρχική Ενίσχυση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εισφορά Κοινωνικής Ευθύνηςάρθρο 3 / παράγραφος 1Σχόλιο του χρήστη Νίκος Κατσαρός | 4 Νοεμβρίου 2009, 13:59
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τα σχόλια και προτάσεις όλων σχεδόν των πολιτών που συμμετέχουν στον ανοικτό αυτό διάλογο διαπιστώνεται και επισημαίνεται η εξαιρετική δυσκολία προσδιορισμού της "πραγματικής" μεγάλης ακίνητης περιουσίας. Από την άλλη πλευρά είναι απόλυτα αντιληπτή και κατανοητή η προσπάθεια της Κυβέρνησης για εξεύρεση των αναγκαίων πόρων για την πολιτική που θέλει να εφαρμόσει. Πιστεύω ότι όσον αφορά την αποκόμιση εσόδων από την ακίνητη περιουσία, ένας απόλυτα αντικειμενικός αλλά και δίκαιος τρόπος είναι όχι η έκτακτη εισφορά αυτού του ιδίου του ακινήτου αλλά της σύννομης κτήσης των πόρων απόκτησής του. Πιό συγκεκριμένα, εάν π.χ. για ένα ακίνητο που με τρέχουσες τιμές έχει αξία 5 εκ. € (λ.χ. μονοκατοικία μεγάλου εμβαδού, με πισίνα κλπ σε περιζήτητη περιοχή) δικαιολογείται η κτήση του απο τα δηλωμένα μέχρι τότε στην Εφορία εισοδήματα του κατόχου του και σε αντίθετη περίπτωση η επιβολή κυρώσεων και προστίμων (πιθανόν να διαπιστωθεί ότι κάποιοι απο τους κατόχους συμπεριλαμβάνονται και στους "οικονομικά αδύνατους" δικαιούχους των μέτρων στήριξης) .Η φορολόγηση και είσπραξη από αυτά τα αποκρυβέντα εισοδημάτα(και μάλιστα έντοκα από τον χρόνο προσδιορισμού τους) θα απέδιδε πολλαπλάσια έσοδα απο τον παρόντα έκτακτο φόρο, πέραν του ότι θα αποτελούσε καθοριστικό μέτρο απονομής φορολογικής δικαιοσύνης