Αρχική Οριοθέτηση αιγιαλού και παραλίαςΆρθρο 01:ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Κομνηνός | 4 Μαΐου 2014, 17:26
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν είναι δυνατόν στο όνομα της «απελευθέρωσης των τεράστιων δυνατοτήτων της οικονομικής ανάπτυξης που παρέχει» η παράκτια ζώνη της χώρας να παραχωρείται προς εκμετάλλευση χωρίς περιορισμούς και κριτήρια για την προστασία 1. του περιβάλλοντος 2. της αισθητικής 3. της ποιότητας 4. της ελεύθερης και απρόσκοπτης πρόσβασης 5. του δικαιώματος στην ψυχαγωγία Προδήλως αντισυνταγματικές είναι οι διατάξεις του νομοσχεδίου, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο σύνταγμα από τα εξής άρθρα :Άρθρο 5 1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων 4. Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα Άρθρο 24 1. Η προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος αποτελεί υποχρέωση του Κράτους και δικαίωμα του καθενός. Για τη διαφύλαξή του το κράτος έχει υποχρέωση να παίρνει ιδιαίτερα προληπτικά ή κατασταλτικά μέτρα στο πλαίσιο της αρχής της αειφορία 2. Η χωροταξική αναδιάρθρωση της Χώρας, η διαμόρφωση, η ανάπτυξη, η πολεοδόμηση και η επέκταση των πόλεων και των οικιστικών γενικά περιοχών υπάγεται στη ρυθμιστική αρμοδιότητα και τον έλεγχο του Κράτους, με σκοπό να εξυπηρετείται η λειτουργικότητα και η ανάπτυξη των οικισμών και να εξασφαλίζονται οι καλύτεροι δυνατοί όροι διαβίωσης. 6. Τα μνημεία, οι παραδοσιακές περιοχές και τα παραδοσιακά στοιχεία προστατεύονται από το Κράτος. Τίθενται τα εξής ερωτήματα: 1. Γιατί στην αιτιολογική έκθεση δεν υπάρχουν στοιχεία τα οποία ποσοτικοποιούν τα πιθανά οφέλη από τις διατάξεις, παρά μόνο αυτά περιορίζονται σε ατεκμηρίωτες γενικολογίες; 2. Γιατί δεν έχει γίνει μελέτη και παρουσίαση στοιχείων από τον τουρισμό της χώρας (εσωτερικό και εξωτερικό) τα οποία να καταδεικνύουν τις μορφές παραλίας (με εκμετάλλευση, χωρίς, ή σε ποιό ποσοστό) τις οποίες προτιμούν οι επισκέπτες μας; 3. Γιατί δεν έχει γίνει μελέτη επίπτωσης με βάση τα παραδείγματα άλλων μεσογειακών χωρών ώστε να αναφέρονται τα δικά τους καθεστώτα και τα αποτελέσματα που έχουν επιφέρει; Το νομοσχέδιο, στο σύνολό του είναι ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΑΤΟ, ατεκμηρίωτο, επαίσχυντο και πρέπει να αποσυρθεί. Είναι ντροπή πλέον εν έτει 2014 η χώρα να κυβερνάται και να νομοθετείται με βάση τις αερολογίες και τα ευχολόγια των συντακτών των εκάστοτε νομοσχεδίων. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ. Δρ. Α. Κομνηνός B.Sc. Hons, Ph.D.