Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη Γιάννης Ζήσης | 24 Δεκεμβρίου 2009, 00:26
Χρειάστηκε να σταθώ σε 5 ουρές (επιστροφές, προϊσταμένη εισοδήματος για έλεγχο, φορολογική ενημερότητα, ξανά προϊσταμένη εισοδήματος για υπογραφή και τελικά ταμείο) από τις 10.00 πμ έως τις 13.35 μμ, στις 21/12, στην ΔΟΥ Αμαρουσίου για να κάνω κάτι τόσο απλό όσο να εισπράξω μια επιβεβαιωμένη επιστροφή φόρου εισοδήματος μισθωτών υπηρεσιών έτους 2008 !! Γιατί δεν δημιουργούνται πανελαδικές ομάδες εργασίας από τους Προϊσταμένους των επιμέρους τμημάτων ΔΟΥ που βάσει της εμπειρίας τους να επισημαινουν ελλείψεις, παραλήψεις και κενά του συστήματος διεκπεραίωσης ? Έχει κάτσει ποτε κανένας να φτιάξει έναν οργανωτικό εργασιακό μπούσουλα των ΔΟΥ με γνώμονα τον πολίτη-πελάτη-εξυπηρετούμενο και ΟΧΙ τις μεθόδους διασφάλισης-εξασφάλισης-αποποίησης της ευθύνης που αποτελεί βραχνά για κάθε δημόσιο υπάλληλο και μεταφράζεται σε ταλαιπωρία του τελικού αποδέκτη ?